MAJOITUS 24 ONLINE

Laajennettu Haku

REFERENSSIT

Sonera X

Sonera X järjesti Lahden Summer Up –festivaaleilla ensimmäisen kerran Suomessa Purple Party –tapahtuman, jossa festariyleisölle jaettiin 4000 violettia värijauhepussia. Lauantain yksi ohjelmanumeroista oli jauhepussien heittäminen ilmaan samanaikaisesti ja tuloksena huikea värishow! Festivaaleille oli myös iso Sonera X jukebox, jossa festarikansa pystyi lataamaan matkapuhelimiaan ja kuvauttamaan itsensä Xpose kosketusnäytöllä. Sonera X pyrkii kokoajan löytämään uusia ja erilaisia tapoja tavoittamaan nuoren kohderyhmänsä. Tavoitteeksi Sonera X oli asettanut tunnettuuden kasvattamisen 18-25 vuotiaiden keskuudessa. Summer Up:n asiakaskunta tavoitti hyvin halutun kohderyhmän.

”Olimme tyytyväisiä festivaaleihin ja sen järjestelyihin. Festivaalin reilu 32 000 nuorta kävijää tavoitettiin hyvin ja pääsimme yhteistyölle asetettuihin tavoitteisiin. Yhteistyö HimosLomien/festivaalijärjestäjien kanssa toimi loistavasti ja olemmekin iloisia että pystyimme toteuttamaan ennennäkemättömän festarikokemuksen Summer Up:in kävijöille!” hehkuttaa TeliaSoneran markkinointipäällikkö Antti Häkkinen.

Sonera X on TeliaSonera Finland:in 18–25-vuotiaille nuorille suunnattu etukonsepti, joka sisältää muun muassa tarjouksia Sonera Sopiva -puheliittymistä ja Liikkuvan Netti -liittymän paketeista sekä Spotify Premium –musiikkipalvelun puoleksi vuodeksi veloituksetta. Lisäksi Sonera X tarjoaa erikoisetuja Sonera Kaupasta ja sillä on oma aktiivinen some- ja verkkoympäristö.

Sonera X
Summer-Up-festivaali

Delta / Kia

”Halusimme päästä lähelle kuluttajia ja potentiaalisia asiakkaita, joten lähdimme mukaan Iskelmä festivaaleille sekä Himoksen Neste Rallin erikoiskokeisiin. Kuluttajat pääsivät tutustumaan autoihin ja heille tarjottiin myös mahdollisuutta koeajoon myöhempänä ajankohtana. Promopisteellä järjestettiin myös erilaisia aktiviteetteja kävijöiden iloksi. Näiden tapahtumien kohderyhmä oli yritykselle erittäin hyvä ja itse tilaisuus oli hyväntuulinen ja siisti. Järjestelyt sujuivat mutkattomasti. Himos tarjosi myös hyvät puitteet festivaalialueen, ravintoloiden sekä golfalueen uusien mökkien osalta. Uusi VIP Terassi Riemussa toimi myös erinomaisena uutena tilana, niin VIP-aluetta ajatellen kuin autojen esittelyssäkin,” kertoo myynti- ja markkinointijohtaja Anssi Liukkonen.


Kia tarjoaa kattavan valikoiman autoja jokaiseen makuun sekä markkinoiden pisimmän takuun. Kian raikkaalla, rohkealla ja ympäristöystävällisellä mallistolla on kilpailukykyiset hinnat, ja autot säilyttävät hyvin jälleenmyyntiarvonsa. Delta-konsernin emoyhtiö Delta Motor Group Oy tuo maahan Kia-autoja.

Delta
Iskelmä-festivaali

Katrin

Lähdimme innolla mukaan toteuttamaan yhdessä HimosLomat Oy:n kanssa Suomen suurinta WC:tä, jossa kiteytyy hienosti Katrinin tavoite tuoda puhtautta, parempaa hygieniaa, mukavuutta ja toimivuutta julkisiin saniteettitiloihin. Myös ympäristöystävällisyys on Katrinille tärkeä arvo ja itsestäänselvyys toiminnassamme. Riemun WC-tiloissa käytettävät pehmopaperit ovat ekologisesti valmistettuja, Joutsenmerkittyjä tuotteita. Onkin hieno lisä, että WC-tilojen käyttövesi tulee viereisestä järvestä”, toteaa Metsä Tissuen Suomen ja Baltian markkinointipäällikkö Tiia Tylli-Aliranta.

Metsä Groupiin kuuluvan Metsä Tissuen Katrin-brändi tuo puhtautta, parempaa hygieniaa, mukavuutta ja toimivuutta julkisiin saniteettitiloihin, teollisuuden työympäristöihin, hotelleihin, kouluihin, ravintoloihin ja terveydenhoitolaitoksiin.

Katrin