SUOMIPOP SOI HUIPPUTUNNELMISSA

13.07.2013 / Suomipop-festivaali

Suomipop –festivaali järjestettiin tänä kesänä ensimmäistä kertaa Jyväskylän uudella Lutakonaukion festivaalialueella. Suosikkiartistit hurmasivat yleisön ja kolmepäiväinen tilaisuus kasvoi viime vuodesta kolmella tuhannella. Suomipop tunnelmasta nautti peräti 15 000 kävijän ennätysyleisö. Sekä perjantaina ja lauantaina festivaali oli loppuunmyyty.

Viidettä kertaa järjestetty Suomipop –festivaali tarjosi runsaan kattauksen suomalaisten rakastamia artistiesityksiä. Lutakonaukion uudella festivaalialueella Kaija Koo sai perjantaina juhlakansan liekkeihin. Muun muassa Haloo Helsinki!, Ismo Alanko, J. Karjalainen sekä tauolle jäävä PMMP saivat monituhatpäisen festariväen bailaamaan ja nauttimaan kolmen päivän ajan kesäkaupungin tunnelmasta.

”Lutakonaukio tarjosi viihtyisät puitteet festivaalin järjestämiselle ja tapahtuman ympärille rakennetut palvelut lisäsivät mukavuutta. Festivaalin VIP –alue oli yllättävän suosittu ja paikat myytiin kaikkien päivien osalta loppuun jo ennen tilaisuuden alkua.”, kertoo Himos Festival Oy:n tuottaja Hannu Haljala.

Suomipop –festivaali järjestetään ensi vuonna to–la 10.–12.7.2014

Himos Festival Oy,
tuottaja Hannu Haljala,
puh. 0400 640 610,
hannu.haljala@himoslomat.fi

Promoottori Timo Isomäki,
puh. 0400 661 412,
timo.isomaki@promoter.fi

www.popfestivaali.fi ja https://www.facebook.com/suomipopfestivaali

Tapahtumalogot ja kuvia: www.himoslomat.fi / media

Himos Festival Oy tuottaa The Voice Juhannus HimosFestivalin, Iskelmä  festivaalin, Pipefest festivaalin sekä ensimmäistä kertaa 2013 järjestetyn Jysäri festivaalin. Lisäksi Himoksen ulkopuolella järjestetään Suomipop festivaali sekä yhtiön tuotantoon siirtynyt Sataman Yö -festivaali. Himos Festival Oy kuuluu HimosLomat konserniin, joka on vuonna 1989 perustettu perheyhtiö.

HimosLomat on alueensa suurin majoitus-, ravintola-, kokous- ja ohjelmapalveluita sekä kiinteistöhuoltopalveluita tarjoava yritys. Jämsässä sijaitsevan ympärivuotisen vapaa-ajankeskuksen mökeissä, huviloissa ja hotellissa on yhteensä yli 3000 vuodepaikkaa. HimosLomien Himos Areena on yksi valtakunnallisesti merkittävimmistä viihdetapahtumien näyttämöistä ja yhtiön järjestämät kesäfestivaalit kuuluvat Suomen suurimpiin. HimosLomat -konsernin liikevaihto edellisenä tilikautena oli 17,6 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 72 työtekijää ympärivuotisesti. www.himoslomat.fi