SUOMIPOP -FESTIVAALIA VIETETTIIN UPEASSA TUNNELMASSA

23.07.2011 / Suomipop-festivaali

Suomalaisartistien ryydittämä Jyväskylän Veturitalleilla järjestetty SuomiPOP -kaupunkifestivaali kokosi reilut 12 000 festivaalivierasta nauttimaan vetovoimaisesta musiikista, hyvästä fiiliksestä ja festivaalialueen tarjonnasta.

Tapahtuma sujui tunnelmallisissa merkeissä. Jo kolmatta kertaa järjestetty kolmipäiväinen festivaali on jatkanut kasvuaan vuosi vuodelta.

Festivaalin järjestäjät HimosLomat Oy ja SuomiPOP -kanava luottivat kotimaisten artistien vetovoimaan. Lavalle nousivat toinen toistaan suositummat suomipopin suuruudet: Popeda, Jenni Vartiainen, Oliver, Kaija Koo, , Happoradio, Jukka Poika & Sound Explosion Band, Stella, Sir Elwoodin Hiljaiset Värit, Apulanta, CMX, Paula Koivuniemi, Pariisin Kevät, Uniklubi ja Diamond Jam.

”Tunnelma festareilla on ollut erinomainen, eivätkä edes torstain ja lauantain kesäiset sadekuurot vaikuttaneet kävijämäärään, kertoo tapahtuman tuottaja Hannu Haljala HimosLomilta.

Ensi vuonna SuomiPOP -festivaali järjestetään 19.-21.7.2012.

Festivaalin järjestäjä, Jämsässä sijaitseva HimosLomat on suurin majoitus- ja ohjelmapalveluita Keski-Suomen alueella tarjoava yritys. Valtakunnallisesti HimosLomien Himos Areena on yksi merkittävimmistä viihdetapahtumien näyttämöistä ja esimerkiksi The Voice Juhannus -festivaali lukeutuu Suomen suurimpiin keskikesän tapahtumiin. Seuraavaksi HimosLomat järjestää Vuokatin rinteiltä Himokselle siirtyvän Pipefest-festivaalin 04.08. - 06.08. Se on yksi Pohjoismaiden suurimmista hiphop -tapahtumista.

LISÄTIEDOT
Timo Isomäki, promoottori, puh. 0400 661 412
timo.isomaki@promoter.fi
www.himoslomat.fi