JYVÄSKYLÄN KESÄ ALKAA SATAMAN YÖSTÄ

13.03.2014 / Sataman Yö

Himos Festival Oy otti viime vuonna tuotantoonsa perinteisen Sataman Yö –tapahtuman. Festivaalia on voimakkaasti uusitettu ja näin ollen Jyväskylän kesä tullaan aloittamaan tasokkaasti ja komeasti. Tapahtuma järjestetään viehättävällä satama-alueella 12.6.–14.6.2014. Sataman Yön festivaalisivu ja ohjelma on julkaistu tänään.

Iltaisin festivaaliteltassa esiintyy tuhti joukko suomalaisia kärkiartisteja, muun muassa Cheek, Pariisin Kevät, , Kaija Koo, Juha Tapio. Päivisin Sataman Yö –tapahtuma on koko perheen juhla ja alueelle pääsy on ilmaista. Satama-alueella järjestetään muun muassa Valkosipuli-tapahtuma ja siellä on myös karaokebaari. Hilpeällä rantaraitilla on paljon vipinää ja tunnelmaa. Torimyyjien kirjo, mukavat kahvilat ja erilaiset ruokapisteet sekä iloinen oheisohjelma luovat kaupunkitapahtumalle juuri oikean fiiliksen.

”Viime vuonna otimme Sataman Yön vain kuukasi ennen tapahtumaa tuotantoomme. Nyt meillä on ollut vuosi aikaa tehdä kehitys- ja uudistustyötä. Olen iloinen, että voimme esitellä Jyväskylän kesän tasokkaan ja muhkean aloitustapahtuman”, kertoo Himos Festival Oy:n hallituksen puheenjohtaja Hannu Haljala.

Tapahtuma-alueella järjestetään jokaisena festivaalipäivänä ohjelmaa perheille ja Sataman Yö ­–festivaalialue onkin ikärajaton. Lauantaina päivällä myös festivaaliteltassa on tarjolla perheohjelmaa. Festivaaliteltan keikat ja ohjelmat ovat maksullisia. Illan tummuessa satamassa, alueella on lähinnä aikuisia asiakkaita. Sataman Yö –festivaaliteltasta löytyy myös VIP-alue, jossa voi järjestää vaikkapa nautinnollisen yritystilaisuuden upeasta musiikista nauttien.

”Haluamme tehdä perinteisestä ja alun perin suuresta tapahtumasta jälleen merkittävän kaupunkitapahtuman”, Hannu Haljala kuvailee tulevan kesän tapahtumaa ja Sataman Yön kehitysnäkymiä.

SATAMAN YÖ 2014, to-la 12.06.–14.06., Jyväskylän satama-alueella, ikärajaton tapahtuma.

Jyväkylän kesä alkaa Sataman Yöstä!

Esiintyjät päivittäin

Esiintyjien lista täydentyy. Seuraa tilannetta www.satamanyo.fi tai facebook –sivultamme. Oikeus muutoksiin pidätetään.

Torstaina 12.06.2014

Cheek

Jukka Poika

Pariisin kevät

Perjantaina 13.06.2014

Kaija Koo

Lauri Tähkä

Lauantaina 14.06.2014

J. Karjalainen

Juha Tapio

Lipunmyynti

www.satamanyo.fi ja Lippupalvelu

Hannu Haljala, hallituksen puheenjohtaja, Himos Festival Oy,

puh. 0400 640 610, hannu.haljala@himoslomat.fi

Tiina Mäntyharju, toimitusjohtaja, HimosLomat Oy,
puh. 020 711 9266, tiina.mantyharju@himoslomat.fi

Kuvia löytyy tämän linkin välityksellä: http://arkisto.himoslomat.fi/main.php/v/mediakuvat/

Vuonna 1989 perustettu perheyhtiö HimosLomat Oy on alueensa suurin majoitus-, ravintola-, kokous- ja ohjelmapalveluita sekä kiinteistöhuoltopalveluita tarjoava yritys. Jämsässä sijaitsevan ympärivuotisen vapaa-ajankeskuksen mökeissä, huviloissa ja hotellissa on yhteensä yli 3000 vuodepaikkaa. Himos Areena on yksi valtakunnallisesti merkittävimmistä viihdetapahtumien näyttämöistä ja HimosLomat-konserniin kuuluva Himos Festival Oy järjestää festivaaleja Himoksella ja valtakunnallisesti. Konsernin liikevaihto edellisenä tilikautena oli 24 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 72 työtekijää ympärivuotisesti. www.himoslomat.fi

Himos Festival Oy tuottaa Himoksella neljä merkittävää festivaalia: The Voice Juhannus Himosfestivalin, Iskelmä festivaalin, Jysärin sekä Pipefestin. Lisäksi yhtiö tuottaa Jyväskylässä Suomipop festivaalin ja Sataman Yö –tapahtuman. Yhtiöllä on myös enemmistöosakkuus lahtelaisesta Summer Up Oy:stä ja Himos Festival tekee myös tiivistä yhteistyötä Tammerfestin kanssa.