08.05.2014 / Sataman Yö

Robin villitsee Sataman Yön tunnelmissa

Huikeaa ohjelmaa myös lapsiperheille – tähtinä kotimaisen popmusiikin ikonit

Sataman Yö aloittaa mahtipontisesti kesän festivaalikimaran. Esiintyjien lista on täydentynyt: hurmaavan Robinin kesäkonsertti kumahtaa käyntiin Jyväskylän Sataman Yö –tapahtumassa lauantaina 14.6.2014. Keikka alkaa jo kello 14:00, joten se tarjoaa iloa kaiken ikäisille Robin-faneille. Tämän keikan liput tulevat myyntiin Sataman Yön lippukauppaan ja Lippupalveluun huomenna perjantaina 9.5. kello 9:00 alkaen.

Lue lisää: Robin villitsee Sataman Yön tunnelmissa

13.03.2014 / Sataman Yö

Jyväskylän kesä alkaa Sataman Yöstä

Cheekin keikka räjäyttää käyntiin upean ohjelmakokonaisuuden

Himos Festival Oy otti viime vuonna tuotantoonsa perinteisen Sataman Yö –tapahtuman. Festivaalia on voimakkaasti uusitettu ja näin ollen Jyväskylän kesä tullaan aloittamaan tasokkaasti ja komeasti. Tapahtuma järjestetään viehättävällä satama-alueella 12.6.–14.6.2014. Sataman Yön festivaalisivu ja ohjelma on julkaistu tänään.

Lue lisää: Jyväskylän kesä alkaa Sataman Yöstä

01.05.2013 / Sataman Yö

Sataman Yö –tapahtuma siirtyy Himos Festival Oy:lle

Uusi tapahtumatuottaja satsaa viihtyvyyteen jalostamalla ohjelmaa ja palveluja

HimosLomat –konserni kasvattaa kesäfestivaaliensa määrän kuuteen, kun Jyväskylän perinteikäs Sataman Yö -festivaali siirtyy Himos Festival Oy:n tuotantoon. Kesäkuun 13.–15. järjestettävän Sataman Yö -tapahtuman ohjelmaan panostetaan entistä enemmän. Esiintyjinä muun muassa The Voice of Finland Antti Railio, hurmaava Cheek, iskelmäkuningatar Paula Koivuniemi sekä valloittava teinipoppari Isac Elliot.

Lue lisää: Sataman Yö –tapahtuma siirtyy Himos Festival Oy:lle