PIPEFESTISSÄ KAIKKIEN AIKOJEN YLEISÖENNÄTYS: 18 000 JUHLIJAA

06.08.2011 / Pipefest

Ensimmäistä kertaa Keski-Suomen järvimaisemissa Himoksella järjestetty Pipefest oli yleisömenestys. Torstaista lauantaihin 4.-6.8. juhlittuun tapahtumaan saapui 18 000 hiphop-musiikin ystävää eri puolilta Suomea, joten Pipefest teki uuden yleisöennätyksensä.

Järjestyksessään 11. Pipefestin pankin räjäyttivät Jare & VilleGallen "Pienissä häissä", Lord Estin kesäshow, Fintelligens sekä ohjelmiston ulkomaalaisvahvistukset Cunninlynguists (USA), Dead Prez (USA) sekä Adam Tensta (SWE).

Pipefest oli saanut tänä vuonna suuremman tapahtuma-areenan, Himoksen sekä uuden järjestäjän, HimosLomat konserniin kuuluvan Himos Festoval Oy:n. Tapahtuman promoottori Timo Isomäki kommentoi juuri päättynyttä tapahtumaa: "Olen erittäin tyytyväinen Pipefestin menestykseen uudessa tapahtumapaikassa. Tästä on hyvä jatkaa suunnitelmaa ensi vuodelle. Olen otettu, että artistit ja yleisö ottivat Himoksen hiphop-tapahtuman järjestämisareenana näin hyvin vastaan".

Pääosin aurinkoisissa oloissa vietetyssä Pipefestissä oli tarjolla yli 40 esiintyjän ohjelmisto.

Pipefest ensi vuonna: 26.-28.7.2012.

www.pipefest.fi

Promoottori Timo Isomäki, 0400 661 412, timo.isomaki@promoter.fi

www.himoslomat.fi/press/himoslomien-mediasivut.html

Vuonna 1989 perustettu HimosLomat on alueensa suurin majoitus-, ravintola- ja ohjelmapalveluita sekä kiinteistöhuoltopalveluita tarjoava yritys. Jämsässä sijaitsevan ympärivuotisen vapaa-ajankeskuksen mökeissä, huviloissa ja hotellissa on yhteensä lähes 3000 vuodepaikkaa. HimosLomien Himos Areena on yksi valtakunnallisesti merkittävimmistä viihdetapahtumien näyttämöistä ja yhtiön järjestämät kesäfestivaalit kuuluvat Suomen suurimpiin. Lumettoman kauden osuus yhtiön liikevaihdosta on 40 %. Alueen keskiöön nouseva golfkenttä valmistuu kesällä 2013. HimosLomat -konsernin liikevaihto edellisenä tilikautena oli noin 15 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 72 paikallista työtekijää ympärivuotisesti. www.himoslomat.fi