PIPEFEST SIIRTYY HIMOKSEEN JA KASVAA POHJOISMAIDEN SUURIMMAKSI HIPHOP-TAPAHTUMAKSI

05.11.2010 / Pipefest

Vuokatissa vuodesta 2001 asti järjestetty Suomen vanhin ja perinteikkäin hiphop-tapahtuma Pipefest siirtyy järjestettäväksi Jämsän Himokseen 4.-6.8.2011. Samalla festivaali siirtyy Himos Festivaali Oy:lle. Sen taustajoukoista löytyvät tapahtumajärjestäjäkonkarit Hannu Haljala ja Timo Isomäki, jotka järjestävät mm. Suomen suurinta juhannusfestivaalia, The Voice Juhannus -Himosfestivaalia, kotimaan mittavinta Iskelmäfestivaalia sekä Suomipop Festivaalia Jyväskylässä.

Pipefestin muuttaessa Himokseen, se takaa tapahtumalle keskeisemmän sijainnin, laajemman alueen, isomman majoituskapasiteetin sekä tasokkaan tapahtumajärjestäjän. Pipefestista rakentuu isompi ja monipuolisempi tapahtuma, esiintyjiä tulee kahdelle lavalle sekä Himos Areenalle.

Jatkossa nähdään yhä laajempi kattaus hiphopia, rap-musiikkia, break dancea, beat boxausta ja paljon muuta. Uusi tapahtumajärjestäjä haluaa säilyttää yhteistyön aiemman organisaation kanssa: "Haluamme ehdottomasti pitää Vuokatin tapahtumajärjestäjäporukan mukana remmissä. Tärkeintä on, että tapahtuman hyvä hiphop -henki säilyy ja syvenee", kommentoi promoottori Timo Isomäki.

"Erityisesti panostamme yleisön palveluihin sekä tietysti musiikkiin. Pipefestissa nähdään alan kiinnostavimmat nimet! Tästä tulee Pohjoismaiden suurin hiphop-kulttuurin tapahtuma", lupaa Isomäki.

www.pipefest.net
www.himosfestival.fi

Promoottori Timo Isomäki, 0400 661 412, timo.isomaki@promoter.fi

Himos on Keski-Suomen Jämsässä sijaitseva kokovuotinen vapaa-ajankeskus. Vuonna 1989 perustettu HimosLomat Oy on Keski-Suomen suurin majoituspalveluita ja ohjelmapalveluita tarjoava yritys. Himoslomilla on 2700 vuodepaikkaa yli 370 korkeatasoisessa lomahuoneistossa. Lisäksi yhtiö vastaa muun muassa HimosAreenan tarjonnasta. HimosLomat Oy:n liikevaihto edellisenä tilikautena oli noin 14 miljoonaa euroa. HimosLomat työllistää 65 pää- ja osa-aikaista paikallista.