UUTUUSFESTIVAALI JYSÄRI TUO AIDON YSÄRIJYTKEEN HIMOKSELLE

19.02.2013 / Jysäri

HimosLomat Oy hemmottelee heinäkuun alussa suomalaista festivaalikansaa tarjoamalla uuden upean festivaalin. Nyt on mahdollisuus pyrähtää maailmanluokan superartistien kanssa 90-luvulle. Kaksipäiväisessä Jysärissä pääsee nauttimaan tunnettujen kansainvälisten hittitähtien ja muun muassa ihanan kotimaisen Hausmyllyn musiikista.

HimosLomat Oy:n tuottama Jysäri vastaa asiakkaiden toiveisiin: ”Eurodance–hitit ovat nyt pinnalla ja asiakkailtamme on tullut jo jonkin aikaa toiveita, että järjestäisimme 90-luvun musiikkiin keskittyvän festivaalin”, kertoo toimitusjohtaja Tiina Mäntyharju Jysärin synnystä.

What Is Love – No limit – Superhero ja paljon muuta uskomatonta

Luvassa on hulvatonta menoa ja musiikkia, joka taatusti nostaa muistoja 90-luvun mahtitunnelmista. Himoksen lavalle astelee muun muassa Haddaway. Artistin kappale ”What Is Love” on yksi tunnetuimmista eurodance-hiteistä ja nousi vuonna 1993 monen Euroopan maan hittilistojen kärkeen. Lisäksi lavalla nähdään tanskalainen Daze, jonka tunnetuin hitti ”Superhero” vuodelta 1997 ei jätä ketään kylmäksi. Yksi eurodance musiikkityylin syntyyn vaikuttaneista bändeistä on 2 Unlimited, joka pistää taatusti ysärikansan tanssikuviot kohdilleen suurimmalla hitillään ”No Limit”. Lisäksi festivaalin artisteina loistavat esimerkiksi Pandora ja Mr. President.

Ohjelmatiedot julkaistaan Jysärin sivuilla keskiviikkona 20.2. ja festivaalilippuja voi hankkia Himoslomat Oy:n lippukaupasta sekä Lippupalvelusta. Festivaalialueelle eivät pääse alle 18-vuotiaat.

Himoksen suosio suurten musiikkitapahtumien näyttämönä selittyy muun muassa paikan hyvällä maineella, onnistuneilla artistivalinnoilla, majoitusmahdollisuuksien runsaudella ja luonnon kauniilla alueella Keski-Suomessa. Yksi merkittävimmistä Himoksen tulevan kesän uudistuksista on entisestään laajennettu festivaalialue.

Toimitusjohtaja Tiina Mäntyharju, HimosLomat Oy,
tiina.mantyharju@himoslomat.fi, puh. 020 711 9266
www.jysäri.fi

Vuonna 1989 perustettu perheyhtiö HimosLomat on alueensa suurin majoitus-, ravintola-, kokous- ja ohjelmapalveluita sekä kiinteistöhuoltopalveluita tarjoava yritys. Jämsässä sijaitsevan ympärivuotisen vapaa-ajankeskuksen mökeissä, huviloissa ja hotellissa on yhteensä yli 3000 vuodepaikkaa. HimosLomien Himos Areena on yksi valtakunnallisesti merkittävimmistä viihdetapahtumien näyttämöistä ja yhtiön järjestämät kesäfestivaalit kuuluvat Suomen suurimpiin. HimosLomat -konsernin liikevaihto edellisenä tilikautena oli 17,6 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 72 työtekijää ympärivuotisesti. www.himoslomat.fi