SYKÄHDYTTÄVÄ YSÄRITUNNELMA HIMOKSELLA

05.07.2014 / Jysäri

Aurinkoinen Himos tarjosi parastaan. Toista kertaa järjestetystä Jysäri festivaalin tunnelmasta nautti ennätykselliset 13000 kävijää. Kaksipäiväisen Jysärin päätösillan mahtitunnelmasta vastaavat aidot 1990-luvun helmet: Bad Boys Blue, 2Unlimited, Thomas Anders and Modern Talking Band. Sähköistä ysäriä elettiin joka solulla.

”Ysärifiilis on ollut näiden kahden päivän aikana täällä Himoksella käsin kosketeltavan tiheä. Järjestäjänä olemme nauttineet yleisön ja artistien upeasta kohtaamisesta aurinkoisessa ja ainutlaatuisen hyväntuulisessa seurassa”, hymyilee Himos Festival Oy:n promoottori Timo Isomäki.

Scooterin ainoa kesäkeikka Himoksella – tunnelma oli ilotulituksellisen komea

Jysäri järjestettiin ensimmäistä kertaa viime vuonna, jolloin festivaali sai erinomaisen vastaanoton. Tällä kertaa ohjelmistoa laajennettiin ja festariyleisö hullaantui muun muassa valloittavien Scooterin ja E-Typen sekä hulppean Bad Ryyden esiintymisistä. Myös DJ Airaksisen karismaattinen ysäriote sain yleisön bilettämään täydellä sydämellä.

Viime kesänä maailmanluokan superartistit vetosivat ensimmäistä kertaa näin laajasti suomalaiseen festivaaliyleisöön ja tapahtuman tunnelmasta nautti 8000 kävijää. Laajennettu Himos Parkin festivaalialue sekä sen kattavat  palvelut, kuten suuri festivaalilava ja uusi terassiravintola Riemu tarjosivat erinomaiset puitteet tämän kesän hurmaavan tunnelmallisille ysäribileille.

Seuraavan kerran Jysäri järjestetään Himos Parkissa 3.–4. heinäkuuta 2015.

Timo Isomäki, Himos Festival Oy:n promoottori, puh. 0400 661 412, timo.isomaki@promoter.fi

Himos Festival Oy, tuottaja Hannu Haljala, puh. 0400 640 610,
hannu.haljala@himoslomat.fi

www.jysäri.fi
Jysäri myös facebookissa: www.facebook.com/jysari

Vuonna 1989 perustettu perheyhtiö HimosLomat Oy on alueensa suurin majoitus-, ravintola-, kokous- ja ohjelmapalveluita sekä kiinteistöhuoltopalveluita tarjoava yritys. Jämsässä sijaitsevan ympärivuotisen vapaa-ajankeskuksen mökeissä, huviloissa ja hotellissa on yhteensä yli 3000 vuodepaikkaa. Himos Areena on yksi valtakunnallisesti merkittävimmistä viihdetapahtumien näyttämöistä ja HimosLomat-konserniin kuuluva Himos Festival Oy järjestää festivaaleja Himoksella ja valtakunnallisesti. Konsernin liikevaihto edellisenä tilikautena oli 24 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 72 työtekijää ympärivuotisesti. www.himoslomat.fi

Himos Festival Oy tuottaa Himoksella neljä merkittävää festivaalia: The Voice Juhannus Himosfestivalin, Iskelmä festivaalin, Jysärin sekä Pipefestin. Lisäksi yhtiö tuottaa Jyväskylässä Suomipop festivaalin ja Sataman Yö –tapahtuman.