SUOMEN SUURIN YSÄRIFESTIVAALI ON TÄÄLLÄ JÄLLEEN!

12.02.2015 / Jysäri

Kesän kovin 90’s festivaali, Järjetön Jysäri 3.-4.7.2015

Vuodesta 2013 asti järjestetty ysärifestivaali Jysäri on parissa vuodessa kasvanut vauhdilla ja tänä vuonna se onkin perustellusti Järjetön Jysäri. Kaksipäiväinen nostalgia-annos on luvassa perjantaista lauantaihin 3.-4.7. täydelliset festivaalipuitteet omaavalla Himoksen tapahtuma-alueella.

Ensimmäisenä vuonna jo ennakosta loppuunmyydyn festivaalin yleisökapasiteettia kasvatettiin seuraavaksi vuodeksi ja tapahtuma pystyi vastaanottamaan tuplamäärän asiakkaita. Tänä vuonna ohjelmisto on kiistatta ysärin ydintä ja yleisöodotus sekä tunnelma sen mukaisia.

Himokselle saapuvat kansainväliset ysäriykkösnimet kuten ”It’s My Life” ja "No Coke” -viisumies, Ruotsin tunnetuin laulava hammaslääkäri Dr.Alban, Ace of Base -yhtyeen laulaja Jenny Berggren, teknoa sekä valtavirtapoppia yhdistelevä megahittiyhtye 2 Unlimited ja 14 miljoonaa levyä myynyt X-Factor tuomarinakin nähty DJ Bobo.

Himoksen illassa raikaavat Dj Sash!’n unohtumattomat ”Equador” ja ”Encore une fois” -biisit ja Alphavillen ”Forever Young” -biisin tahdissa on mainio mahdollisuus vaipua mielessä jälleen ylä-asteen discon viimeisille hitaille. Naisenergiaa edustavat ruotsalainen Pandora sekä ”Calling You” ja "Anyone But You” hiteistään tunnettu espanjalainen Princessa ja hänen italialainen kollegansa Alexia. Lavalle nousevat myös muut eurodancen tähtiairueet kuten Daze, U-96 ja 2 Brothers on the 4th Floor.

Kotimaisista tanssittajista itseoikeutetusti paikalla ovat 20-vuotisjuhliaan viettävät Waldo’s People ja Movetron. YleX:n viikonlopuista tuttu Matti Airaksinen ja Parasta ennen! -show lupaa Jysäri venuella tiukkatempoisimmat jortsut hikisimmillä ja hekumallisimmilla ysärihitellä. Päälavalla loppuillan kuumimmista biiteistä vastaa DJ Ice K.

Jysärin ohjelman paketoi värikäs festivaaliyleisö, joka luo paikalle uniikin 90-luvun tunnelman. ”Mahtava yhteishenki, rento meininki ja unohtumaton fiilis ovat artistien ohella ne suurimmat syyt, joiden vuoksi Jysäriin tullaan aina uudelleen, joten paikalle kannattaa saapua niidenkin, jotka ovat syystä tai toisesta painaneet kyseisen hiusten etuheitto- ja neonväriaikakauden oven kiinni”, sanoo tapahtuman promoottori Timo Isomäki.

Tapahtuman ennakkolipunmyynti alkaa tänään torstaina 12.2. Lippupalvelussa.

Artistit

PE 3.7.: Alphaville (DE), 2 Unlimited (NL), Dr. Alban (SWE), Daze (DK), Dj Sash! (DE), 2 Brothers on the 4th Floor (NL), Waldo’s People
LA 4.7.: Dj Bobo (CH), Ace of Base Jenny Berggren (SWE), Pandora (SWE), U-96 (DE), Princessa (ES), Alexia (ITA), Movetron, Matti Airaksinen

Lisää julkistuksia tulossa!

#jysari
www.jysari.fi

Tuottaja Hannu Haljala, 0400 640 610, hannu.haljala@himoslomat.fi
Promoottori Timo Isomäki, 0400 661 412, timo.isomaki@promoter.fi
Tiedottaja Taija Holm, 040 748 3435, taija@propromotion.fi

Vuonna 1989 perustettu perheyhtiö HimosLomat Oy sijaitsee Jämsässä, Himoksen ympärivuotisessa vapaa-ajankeskuksessa. HimosLomat-yhtiöt on alueensa suurin majoitus-, ravintola-, kokous- ja ohjelmapalveluita sekä kiinteistöhuoltopalveluita tarjoava yritys. Yhtiön mökeissä, huviloissa ja hotellissa on yhteensä yli 3000 vuodepaikkaa ja Himos Areena on yksi valtakunnallisesti merkittävimmistä viihdetapahtumien näyttämöistä. Himos Festival Oy järjestää Suomen suosituimpia musiikkifestivaaleja Himoksella sekä Jyväskylässä. www.himoslomat.fi

Himos Festival Oy tuottaa Himoksella neljä merkittävää festivaalia: Juhannus Himosfestival, Iskelmä festivaali, Jysäri sekä Pipefest. Jyväskylässä järjestettäviin festivaaleihin kuuluvat Suomipop festivaali ja Sataman Yö –tapahtuma.