SET THE WORLD ON FIRE!

20.11.2013 / Jysäri

Tulevan heinäkuun ensimmäisenä viikonloppuna Himos hehkuu ysärimusiikin sykkeessä. Silloin Himos Parkissa pärähtää käyntiin Jysäri, Suomen kimaltavin ja neonvärisin festivaali. Parhaisiin ysäribileisiin on tulossa upea joukko kansainvälisiä 1990 -luvun tähtiartisteja. Tiedossa on erinomainen kattaus nostalgista eurodancea ja -housea.

Jysäri festivaali järjestettiin ensimmäisen kerran viime kesänä ja tapahtuma sai heti ennätysyleisön. Tulevan kesän ohjelmisto tarjoaa hulppeasti legendaarista ysärimusiikkia. Lavalle nousevat muun muassa ”You're My Heart, You're My Soul” –biisistään tunnettu Modern Talking by Thomas Anders ja eurodancen ruotsalaiskuuluisuus E-type, josta tuli myyntilistojen kärkinimi kappaleellaan ”Set the World on Fire”.

Lisää hehkua tapahtumaan tuo viime kesänäkin jysärikansaa viihdyttäneet tanskalainen Daze sekä suomalaisyleisölle rakas naapurimaan Pandora, joka vierailee Himoksella livebändinsä kanssa. Hohtoa tapahtumaan tarjoilee muun muassa ”Mr. Vain” –kappaleesta kuulu Tania Evans (Culture Beat by Tania Evans). Kotimaista elektronista tanssimusiikkia edustaa Waldo’s People ja lisäksi yleisöä villitsee YleX:n timanttinen dj Matti Airaksinen.

Jysärin viralliset sivut ovat avautuneet - joulukuussa julkaistaan lisää kuumia artistinimiä

Ohjelmatiedot on juuri julkaistu Jysärin sivuilla ja festivaalilippuja voi hankkia Himoslomat Oy:n lippukaupasta sekä Lippupalvelusta. Festivaalin ikäraja on 18 –vuotta.

”Viime kesänä liput myytiin loppuun jo ennen Jysärin alkua, joten kannattaa hyvissä ajoin varata liput ja majoituksen”, kehottaa HimosLomat Oy:n toimitusjohtaja Tiina Mäntyharju. ”Kaksipäiväiseen Jysäriin on tulossa vielä lisää artistinimiä, joista saamme vahvistukset ennen joulua. Päivitämme tietoja sivuillemme koko ajan”, hän jatkaa.

Viime kesänä 1990-luvun musiikki ja maailmanluokan superartistit kokosivat Himokselle jopa yllätyksellisen paljon yleisöä. Kaksipäiväisen festivaalin tunnelmasta nautti 8000 kävijää. Tulevana kesänä Himos Park tulee olemaan entistä laajemman ysäritapahtuman näyttämönä.

Himos Festival Oy,
tuottaja Hannu Haljala,
hannu.haljala@himoslomat.fi

Timo Isomäki,
promoottori,
timo.isomaki@promoter.fi
www.jysäri.fi
www.facebook.com/jysari

Jysäri festivaali järjestetään Himoksella tulevana kesänä 4.–5.7.2014

Himos Festival Oy tuottaa Himos Parkissa kesäsesongin aikana neljä suurta musiikkitapahtumaa: The Voice Juhannus HimosFestivalin, Iskelmä-, Pipefest- ja Jysäri -festivaalin sekä koulujen syysloman aikaan Fanifestin. Yhtiö tuottaa myös Jyväskylän Suomipop –festivaalin sekä Sataman Yö –tapahtuman. Himos Festival Oy kuuluu HimosLomat-konserniin, joka on vuonna 1989 perustettu perheyhtiö.

Vuonna 1989 perustettu perheyhtiö HimosLomat on alueensa suurin majoitus-, ravintola-, kokous- ja ohjelmapalveluita sekä kiinteistöhuoltopalveluita tarjoava yritys. Jämsässä sijaitsevan ympärivuotisen vapaa-ajankeskuksen mökeissä, huviloissa ja hotellissa on yhteensä yli 3000 vuodepaikkaa. HimosLomien Himos Areena on yksi valtakunnallisesti merkittävimmistä viihdetapahtumien näyttämöistä. HimosLomat –konserniin kuuluvan Himos Festival Oy:n tuottamat kesäfestivaalit kuuluvat Suomen suurimpiin. HimosLomat -konsernin liikevaihto edellisenä tilikautena oli 17,6 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 72 työtekijää ympärivuotisesti. www.himoslomat.fi