JYSÄRI TARJOAA YSÄRIFANEILLE UPEAN SHOWN

01.07.2014 / Jysäri

Kahden päivän kuluttua Himos Parkin portit ovat avoinna 90-luvun sykkivää tunnelmaa arvostavalle festariyleisölle. Kaksipäiväinen festivaali lupaa erinomaisen laajan kattauksen nostalgista eurodancea ja –housea. Lippujen ennakkomyynti on ollut huomattavasti viime vuotta vilkkaampaa.

”Jysäri järjestettiin ensimmäistä kertaa viime kesänä rakkaudesta säkenöivää ysärimusaa kohtaan. Festivaali sai erinomaisen vastaanoton, joten ohjelmisto on tänä vuonna entistä laajempi”, sanoo Himos Festival Oy:n tuottaja Hannu Haljala.

You’re My Heart, You’re My Soul ja paljon muuta

Tulevaa, neonväreissä hehkuvaa, kaksipäiväistä festivaalia tähdittävät muun muassa Scooter, Thomas Anders by Modern Talking Band, Bad Boys Blue, Pandora, 2Unlimited ja Captain Jack. Suomalaisyleisön suursuosikki Scooter keikkailee tänä kesänä Suomessa ainoastaan Himoksen Jysärissä. Ainutlaatuisuutta tapahtumaan tuo myös ”You're My Heart, You're My Soul” –biisistään tunnettu Modern Talking by Thomas Anders.

Tähtikohtaamisia nimikirjoitusteltassa

Tällä kertaa yleisö voi tavata henkilökohtaisesti ysäri-idolinsa nimmarointiteltassa. Jo etukäteen nimikirjoituksia ovat lupautuneet antamaan muun muassa Bad Boys Blue, Solid Base, Daze, Pandora ja Matti Airaksinen. Nimmarointiteltan aikataulu ja ohjeet löytyvät festivaalin kotisivulta, osoitteesta: www.jysari.fi

Viime kesänä maailmanluokan superartistit vetosivat suomalaiseen festariyleisöön ja kaksipäiväisen tapahtuman tunnelmasta nautti peräti 8000 kävijää. Laajennettu Himos Parkin festivaalialue sekä sen palvelut, kuten suuri festivaalilava ja uusi terassiravintola Riemu tarjoavat suotuisat olosuhteet tämän kesän sykähdyttävimmille ysäribailuille.

Ohjelma:

JYSÄRI, pe–la 4.–5.7.2014, Himos Park, Jämsä, K-18
Hehkuvaa ysärisykettä Himoksella

Perjantaina 4.7.
Scooter, E-Type, Pandora with live band, Daze, Cappella, Movetron, Bat & Ryyd

Lauantaina 5.7.
Thomas Anders & Modern Talking Band, Bad Boys Blue, 2Unlimited, Culture Beat by Tania Evans, Solid Base, Captain Jack, Waldo’s People, Spandex

Jysärin DJ:t:
Matti Airaksinen, Ice K, Dj Jan Van Baas ja Dj Meke

Lipunmyynti: www.jysari.fi ja www.lippupalvelu.fi

Himos Festival Oy, tuottaja Hannu Haljala, puh. 0400 640 610, hannu.haljala@himoslomat.fi

Timo Isomäki, Himos Festival Oy:n promoottori, puh. 0400 661 412,  timo.isomaki@promoter.fi

www.jysäri.fi

Jysäri myös facebookissa: https://www.facebook.com/jysari

Vuonna 1989 perustettu perheyhtiö HimosLomat Oy on alueensa suurin majoitus-, ravintola-, kokous- ja ohjelmapalveluita sekä kiinteistöhuoltopalveluita tarjoava yritys. Jämsässä sijaitsevan ympärivuotisen vapaa-ajankeskuksen mökeissä, huviloissa ja hotellissa on yhteensä yli 3000 vuodepaikkaa. Himos Areena on yksi valtakunnallisesti merkittävimmistä viihdetapahtumien näyttämöistä ja HimosLomat-konserniin kuuluva Himos Festival Oy järjestää festivaaleja Himoksella ja valtakunnallisesti. Konsernin liikevaihto edellisenä tilikautena oli 24 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 72 työtekijää ympärivuotisesti. www.himoslomat.fi

Himos Festival Oy tuottaa Himoksella neljä merkittävää festivaalia: The Voice Juhannus Himosfestivalin, Iskelmä festivaalin, Jysärin sekä Pipefestin. Lisäksi yhtiö tuottaa Jyväskylässä Suomipop festivaalin ja Sataman Yö –tapahtuman.