ISKELMÄN PÄÄTÖSPÄIVÄNÄ AURINKO HEMMOTTELI HIMOKSELLA

28.06.2014 / Iskelmä Festivaali

Suomalainen kesäfestivaali on parhaimmillaan kun yleisö eläytyy täysillä musiikin rytmissä ja myös artistit villiintyvät upeasta tunnelmasta.

Näin tapahtui Himoksella kuudetta kertaa järjestetyssä Iskelmä festivaalissa, joka sai nyt 34 000 kävijän ennätysyleisön.

Festivaaleilla esiintyvät kotimaisten artistien kirkkain kärki: iskelmän halutuimmista esiintyjistä aina kauden kuumimpiin nimiin. Kolmipäiväinen tapahtuma olikin alusta loppuun saakka onnistunut, sillä Himos Parkin festivaalialue oli jokaisen artistin esiintyessä täynnä hyväntuulista festivaaliväkeä. Perjantain lyhytkestoinen raekuurokin tuntui pikemmin piristäneen juhlayleisöä ennen suositun iskelmäduon Matin ja Tepon esiintymistä.

”Olemme ottaneet kiitollisin mielin vastaan festariyleisön palautteen artistivalinnoista. Kotimaisen musiikin eri genret ja vivahteet ihastuttavat Iskelmän aikuisempaa yleisöä”, sanoo Himos Festival Oy:n tuottaja Hannu Haljala.

Aurinkoinen päätöspäivä kruunasi Himoksen ainutlaatuisen fiiliksen

Tunnelma Himoksen Iskelmässä sähköistyi heti aloituspäivän ensimmäisen artistin esiintyessä, jolloin Jari Sillanpään hyväntuulinen show valloitti yleisön. Lauantaina Himos hehkui auringossa ja päätöspäivän illalla päälavan valtasivat Paula Koivuniemi, Yö, J. Karjalainen, Jenni Vartiainen. Tänä vuonna Iskelmä festivaalin tähtiä olivat muun maussa Anna Abreu, Haloo Helsinki!, Kaija Koo, Aaron, Suvi Teräsniska, Juha Tapio, Jukka Poika, Popeda ja Jannika B.

Viime kesänä Iskelmä festivaalin  tunnelmasta nautti 32 000 kävijää. Seuraava Iskelmä festivaali järjestetään ensi kesänä Himos Parkissa 25.06.-27.06.2015.

Hannu Haljala, tuottaja, Himos Festival Oy, puh. 0400 640 610, hannu.haljala@himoslomat.fi

Timo Isomäki, Himos Festival Oy:n promoottori, puh. 0400 661 412, timo.isomaki@promoter.fi

Tiina Mäntyharju, toimitusjohtaja, HimosLomat Oy, puh. 020 711 9266, tiina.mantyharju@himoslomat.fi

Vuonna 1989 perustettu perheyhtiö HimosLomat Oy on alueensa suurin majoitus-, ravintola-, kokous- ja ohjelmapalveluita sekä kiinteistöhuoltopalveluita tarjoava yritys. Jämsässä sijaitsevan ympärivuotisen vapaa-ajankeskuksen mökeissä, huviloissa ja hotellissa on yhteensä yli 3000 vuodepaikkaa. Himos Areena on yksi valtakunnallisesti merkittävimmistä viihdetapahtumien näyttämöistä ja HimosLomat-konserniin kuuluva Himos Festival Oy järjestää festivaaleja Himoksella ja valtakunnallisesti. Konsernin liikevaihto edellisenä tilikautena oli 24 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 72 työtekijää ympärivuotisesti. www.himoslomat.fi

Himos Festival Oy tuottaa Himoksella neljä merkittävää festivaalia: The Voice Juhannus Himosfestivalin, Iskelmä  festivaalin, Jysärin sekä Pipefestin. Lisäksi yhtiö tuottaa Jyväskylässä Suomipop festivaalin ja Sataman Yö –tapahtuman.