ISKELMÄ HIMOS TAVOITELEE 23 000 KÄVIJÄÄ

29.06.2010 / Iskelmä Festivaali

HimosLomat järjestää toista kertaa tämän viikon lopussa suuren iskelmätapahtuman. Kolmipäiväinen Iskelmä Himos -festivaali on heinäkuun 1.-3. päivä. Kolmella lavalla esiintyy yli 30 artistia, kuten Yö -yhtye, Paula Koivuniemi, Lauri Tähkä & Elonkerjuu ja Anna Puu.

Jo viime vuonna suureen suosioon nousseen Iskelmä Himos -festivaalin ohjelmisto on tänä vuonna laaja ja monipuolinen. Festivaaliohjelmistossa on otettu huomioon artistitoiveet ja se koostuu kotimaisen iskelmämusiikin halutuimmista esiintyjistä. Lisäksi perjantaina 2.7. järjestettävässä suositussa Iskelmäartisti -kilpailussa pääsevät esille tulevat iskelmätähdet.

”Olemme huomioineet, että iskelmän kuuntelijakunta on kasvanut ja musiikkimaku monipuolistunut. Siksi haluamme tarjota runsaan ja monipuolisen festivaaliohjelman, jolloin festivaalin tunnelmasta voi nauttia ikään katsomatta kaikki iskelmän ystävät, toimitusjohtaja Tiina Mäntyharju kuvailee.

Iskelmä Himos -tapahtumaan huipentuva Iskelmä Artisti -kilpailu on ottanut paikkansa lupaavien laulajien kisafoorumina. Viime vuonna Iskelmä Artisti 2009 -kilpailu saavutti huikean suosion, jolloin voiton vei Pasi Vainionperä. Tänä vuonna loppukilpailussa nähdään Iskelmä Artisti 2010-kilpailun finaalistit Jouni Apajainen, Benjamin Enroth, Petra Haapamäki, Holger Nelin, Milla Pienimäki ja Timo Turunen.

Musikaali Albatrossi ja Heiskanen HimosTeatterissa

Iskelmäfestivaaliin uuden elämyksen tuo myös JJ Teatterin näytelmä Albatrossi ja Heiskanen Himos Teatterissa. Pääosia esittävät Sonja Lumme & Arne Nylander. Heinäkuun ensimmäisenä päivänä näytelmän sisäänpääsy sisältyy Iskelmä Himos -festaripassin hintaan.

Karavaanareille vielä tilaa

Tiina Mäntyharjun mukaan Himoksen alueen kaikki huvilat, mökit ja hotellihuoneet ovat Iskelmä Himosksen aikaan jo ennakkoon varattuja. Karavaanareille löytyy kuitenkin vielä alueelta tilaa, joten varauksen kannattaa tehdä nopeasti.

Tapahtuma onnistui Mäntyharjun mukaan viime vuonna yli odotusten. Kaunis sää, hieno esiintyjäkaarti ja kepeä tunnelma houkuttelivat paikalle yli 16 000 musiikinystävää. Asiakastyytyväisyysmittauksessa Iskelmä Himos sai kiitettävän arvosanan ohjelmasta, palvelusta ja tapahtuman toimivuudesta.

HimosLomien ohjelmatarjonta on laaja

Jämsässä sijaitseva HimosLomat on isoin majoitus- ja ohjelmapalveluita Keski-Suomen alueella tarjoava yritys. Valtakunnallisesti HimosLomien HimosAreena on yksi merkittävimmistä viihdetapahtumien näyttämöistä. Esimerkiksi The Voice Juhannus Himosfestival on yksi Suomen suuremmista keskikesän tapahtumista, ja se keräsi tänä vuonna yli 40 000 juhlijaa. HimosLomat järjestää ensimmäistä kertaa tänä kesänä myös merkittävän HimosFolk –kansanmusiikkijuhlan 22.-24.7. sekä RillumaFEST –kansanjuhlan 5.8.-7.8.

Himoksen suosio suurten musiikkitapahtumien näyttämönä selittyy paikan hyvällä maineella, onnistuneilla artistivalinnoilla, majoitusmahdollisuuksien runsaudella ja luonnonkauniilla alueella. Merkittävää on myös Himoksen keskeinen sijainti.

Lisätietoja:Toimitusjohtaja Tiina Mäntyharju, HimosLomat Oypuhelin 040 8346 700 tiina.mantyharju@himoslomat.fiwww.himoslomat.fiwww.iskelmahimos.fifanisivut: Facebookissa Himos-sivutHimos on Keski-Suomen Jämsässä sijaitseva kokovuotinen vapaa-ajankeskus. Vuonna 1989 perustettu HimosLomat Oy on Keski-Suomen suurin majoituspalveluita ja ohjelmapalveluita tarjoava yritys. Himoslomilla on 2700 vuodepaikkaa yli 370 korkeatasoisessa lomahuoneistossa. Lisäksi yhtiö vastaa muun muassa HimosAreenan ja Himosteatterin tarjonnasta. HimosLomat Oy:n liikevaihto edellisenä tilikautena oli 6,1 miljoonaa euroa. HimosLomat työllistää 65 pää- ja osa-aikaista paikallista.