ISKELMÄ FESTIVAALIN LIPPUJEN ENNAKKOMYYNTI ODOTETTUA PAREMPI

18.06.2014 / Iskelmä Festivaali

Kesäkuun viimeisen viikonvaihteen aikana Himoksen Iskelmä festivaaleilla esiintyvät, muun muassa Jari Sillanpää, Anna Abreu, Haloo Helsinki!, Jenni Vartiainen, Matti ja Teppo, Suvi Teräsniska, Juha Tapio, , Jukka Poika ja tietysti myös Himoksen Iskelmä festivaaleilla alusta asti viihdyttänyt Paula Koivuniemi.

”Iskelmä käsitteenä on monimuotoinen, eikä suomalaisen iskelmän pidäkään mielestämme kulkea vain tavanomaista polkuaan. Yleisön pyynnöstä haluamme tarjota monimuotoista kotimaista iskelmää”, kiteyttää tuottaja Hannu Haljala, Himos Festival Oy:stä.

Iskelmä festivaali järjestetään nyt kuudetta kertaa. Festivaalin tunnelmasta nautti viime vuonna ennätykselliset 32 000 kävijää. Vuosi vuodelta kasvaneen tapahtuman ainutlaatuisia tunnusmerkkejä ovat: yli kolmenkymmenen artistin esiintyminen kolmen päivän aikana Himos Parkin kolmella lavalla.

”Himoksen Iskelmä festivaali on aikuisille vieraillemme jo käsite. Tänne tullaan viettämään kesäistä viikonvaihdetta rennosti, rakkaiden ja ystävien seurassa. Tärkeää vieraillemme on se, että artistit ovat juuri niitä tunteiden tulkkeja, joita kuunnellaan odottavin mielin pitkän talvisesongin aikana”, kuvailee Hannu Haljala festivaalin tunnelmaa.

Uusien artistien mahdollisuus

Iskelmä festivaaliin liittyen on yleisölle järjestetty myös kilpailu. Omia suosikkejaan on voinut äänestää esiintymään Himos Areenalle Iskelmän kotisivuilla Uudet artistit -kilpailussa. Lisäksi omia tulkintoja on mahdollisuus esittää alueella olevissa karaokepaikoissa. Himoksen kauniissa järvimaisemassa Iskelmän fiiliksestä nautitaan jo keskiviikkoiltana järjestettävissä Retrobileissä. HimosLomat Oy tuottaa myös monipuolisia palveluita asuntoautoilla tai –vaunuilla matkaaville iskelmävieraille. Lähellä festivaalialuetta on 1000 karavaanaripaikkaa.

ISKELMÄ FESTIVAALI to–la 26.–28.06.2014, Himos Park, Jämsä, K-18

Suomen upeimmat musiikkiartistit kolmena päivänä, kolmella lavalla.

Lipunmyynti

www.iskelmafestivaali.fi ja Lippupalvelu

Esiintyjät

Torstaina 26.6.2014: Popeda, Jukka Poika, Suvi Teräsniska, Juha Tapio, Jari Sillanpää, Haloo Helsinki!

Perjantaina 27.6.2014: Kaija Koo, Erin, Kolmas Nainen, Neljänsuora, Matti ja Teppo, Tuure Kilpeläinen, Stig & Kullankaivajat, Kake Randelin

Lauantaina 28.6.2014: Yö, Jenni Vartiainen, Paula Koivuniemi, Lauri Tähkä, J. Karjalainen, Jesse Kaikuranta, Anna Abreu

Hannu Haljala, tuottaja, Himos Festival Oy,

puh. 0400 640 610, hannu.haljala@himoslomat.fi

Timo Isomäki, Himos Festival Oy:n promoottori,

puh. 0400 661 412, timo.isomaki@promoter.fi

Tiina Mäntyharju, toimitusjohtaja, HimosLomat Oy,
puh. 020 711 9266,
tiina.mantyharju@himoslomat.fi

Kuvia löytyy tämän linkin välityksellä: http://arkisto.himoslomat.fi/main.php/v/mediakuvat/

Vuonna 1989 perustettu perheyhtiö HimosLomat Oy on alueensa suurin majoitus-, ravintola-, kokous- ja ohjelmapalveluita sekä kiinteistöhuoltopalveluita tarjoava yritys. Jämsässä sijaitsevan ympärivuotisen vapaa-ajankeskuksen mökeissä, huviloissa ja hotellissa on yhteensä yli 3000 vuodepaikkaa. Himos Areena on yksi valtakunnallisesti merkittävimmistä viihdetapahtumien näyttämöistä ja HimosLomat-konserniin kuuluva Himos Festival Oy järjestää festivaaleja Himoksella ja valtakunnallisesti. Konsernin liikevaihto edellisenä tilikautena oli 24 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 72 työtekijää ympärivuotisesti. www.himoslomat.fi

Himos Festival Oy tuottaa Himoksella neljä merkittävää festivaalia: The Voice Juhannus Himosfestivalin, Iskelmä  festivaalin, Jysärin sekä Pipefestin. Lisäksi yhtiö tuottaa Jyväskylässä Suomipop festivaalin ja Sataman Yö –tapahtuman.