UUSIA TAPAHTUMIA HIMOKSEN OHJELMATARJONTAAN

14.06.2016 / HimosLomat

Lehdistötiedote 14.6.2016

Uusia tapahtumia Himoksen ohjelmatarjontaan - syksyllä vietetään Oktoberfest Himos ja Salsa Weekend

Himos vahvistaa asemaansa ympärivuotisena tapahtumapaikkana
-        Oktoberfest Himos 30.9 – 1.10.2016 Himos Parkin tapahtumateltassa
-        Salsa Weekend 7.-9.10.2016 Himos Areenalla

HimosLomien ympärivuotinen matkailukeskus saa syksyllä 2016 uusia tapahtumia kattavaan repertuaariinsa. Uudet Oktoberfest Himos ja Salsa Weekend -tapahtumat ottavat tilansa niin Himos Areenalta, Himos Parkissa kohoavasta pohjoismaiden suurimmasta tapahtumateltasta sekä Himoksen muusta ravintolamaailmasta.

”HimosLomat etsii ja kehittää aktiivisesti tapahtumia, joilla taata Himoksen alueen ympärivuotisuus. Meillä tapahtumat onnistuvat niin sisätiloissa kuin ulkoilmassakin, säästä huolimatta. Oktoberfest Himos ja Salsa Weekend ovat tervetulleita ohjelmanumeroita meille, ja tulevat saamaan jatkoa myös muista tilaisuuksista”, kertoo HimosLomien toimitusjohtaja Tiina Mäntyharju.

Oktoberfest Himos

Syys-lokakuun taitteessa Himos Parkin tapahtumateltassa vietetään perinteisiä Oktoberfestejä. Tapahtuman ohjelmiston on lämminhenkinen tuulahdus keskieuroopasta erilaisten oluiden, reilun ruuan sekä yhdessäolon muodossa. Molempina iltoina tapahtumateltan musiikkiohjelman avaa puhallinorkesteri Torvikopla juomalauluillaan. Perjantaina esiintyy myös Leevi & the Leavingsin jalanjäljissä kulkeva Leevings sekä aina upea Virve Rosti, Freeman & Menneisyyden vangit. Lauantaina Torvikopla saa seurakseen Martti Servo & Napanderin sekä Lapinlahden Linnut, joka esiintyy Himoksella ensimmäistä kertaa pitkään aikaan.

Oktoberfestin ruokalista mukailee olutfestivaaliperinnettä makkarakimaroineen, varraspossuineen sekä hapankaalineen. Oktoberfest Himokseen on myynnissä niin koko illan pääsylippuja, jotka takaavat niin ruokailun kuin tapahtumaohjelman, kuin pelkkiä ohjelmaan oikeuttavia Night –lippuja. Oktoberfestin jatkot juhlitaan Himos Areenalla.

” Olemme saaneet paljon asiakastoiveita Oktoberfestin saamiseksi Himokselle, joten nyt on mahtavaa viimein päästä toteuttamaan sitä toivetta. Himos Areenan lähialueen mökit tulevat täyttymään kovaa vauhtia, ja asiakkaat nauttivat ensiluokkaisesta sijainnista sekä Himoksen palveluista koko viikonlopun ajan”, hehkuttaa HimosLomien toimitusjohtaja Tiina Mäntyharju.

Oktoberfestin majoitusmyynti alkaa HimosLomien Myyntipalvelusta tänään keskiviikkona 14.6. Samalla myös tapahtuman lipunmyynti avautuu HimosLomien verkkokaupassa. Tapahtumaan on myös bussikuljetuksia Jyväskylästä.

Salsa Weekend

Latinotansseihin keskittyvä Salsa Weekend tuo Himos Areenalla kuumia rytmejä niin paritanssin, soolotanssin kuin ryhmätanssienkin muodossa. Lokakuussa vietettävässä tapahtumassa alan huippuopettajat Yusniel Socarras, Roynet Perez sekä Satu Välimäki opastava tanssikursseilla Salsan pyörteisiin niin aloittavat kuin jo lajia pidempään harrastaneet tanssin ystävät. Weekendin iltaohjlemassa rytmit käyvät kuumina, kun Himos Areenan yössä nautitaan päivän opeista ja tunnelmasta tanssin pyörteissä.

Oktoberfest Himos
Himos Parkin tapahtumateltassa
30.9-1.10.2016

Liput
Liput myynnissä lippukauppa.himoslomat.fi
2 päivää Oktoberfest alkaen 69 euroa
2 päivää Oktoberfest Night alkaen 32 euroa
1 päivä Oktoberfest alkaen 39 euroa
1 päivä Oktoberfest Night alkaen 18 euroa.

Majoitus: Myynnissä HimosLomat Myyntipalvelussa, p. 020 711 9200.
Ikäraja K-18

Ohjelmassa Pe: Torvikopla, Leevings, Virve Rosti, Freeman & Menneisyyden Vangit
Ohjelmassa La: Torvikopla, Martti Servo & Napander, Lapinlahden Linnut

www.oktoberfesthimos.fi

Salsa Weekend
Himos Areenalla
7.-9.10.2016
Ohjelmassa tanssikursseja sekä tanssia. Lisätietoa tulossa 29.7.2016.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:
HimosLomat Oy, Toimitusjohtaja Tiina Mäntyharju, gsm: 020 711 9266 tiina.mantyharju@himoslomat.fi

Vuonna 1989 perustettu perheyhtiö HimosLomat Oy sijaitsee Jämsässä, Himoksen ympärivuotisessa vapaa-ajankeskuksessa. HimosLomat-yhtiöt on alueensa suurin majoitus-, ravintola-, kokous- ja ohjelmapalveluita sekä kiinteistöhuoltopalveluita tarjoava yritys. Yhtiön mökeissä, huviloissa ja hotellissa on yhteensä yli 3500 vuodepaikkaa ja Himos Areena on yksi valtakunnallisesti merkittävimmistä viihdetapahtumien näyttämöistä. HimosLomat-yhtiöiden liikevaihto edellisenä tilikautena oli 25 miljoonaa euroa ja yhtiöt työllistävät 68 työtekijää ympärivuotisesti.

HimosLomien festivaaliliiketoiminnasta vastaa N.C.D. Production Oy, joka tuottaa Himokselle neljä merkittävää festivaalia sekä erillisiä konsertteja ja tapahtumia läpi Suomen. N.C.D. Productionin tuottamia festivaaleja ovat mm. Iskelmäfestivaali, Himos Juhannus, Suomipop festivaali sekä Kuopiorockcock.

www.himoslomat.fi
www.ncdpro.fi