Uuden Himo & Erotiikka-tapahtuman ohjelma julkaistiin

10.3.2017 / Himoslomat
Lehdistötiedote 10.3.2017

• Himo & Erotiikka 2017 Himos Areenalla 21.-22.4.2017
  • Päiväkohtainen aikataulu on julkaistu, esiintyjinä muun muassa Donna Heart, Irina Tundra, Mr. New York, Jean Pierre, Mr. Lothar, Nancy Bomber sekä Theathre of Filth
  • Ensimmäistä kertaa järjestettävän tapahtuman lippuja saatavilla vielä rajoitetusti

Yksi kevään mielenkiintoisimmista viikonlopuista koetaan Himoksella 21.-22.4.2017, kun ensimmäistä kertaa järjestettävä Himo & Erotiikka kokoaa aikuisviihdegenren kuumimmat nimet sekä alan yhdistykset Himos Areenalle.

Tapahtumien monipuolinen kirjo Himoksella saa täydennystä, kun uusi Himo & Erotiikka tarjoaa viihdettä aikuiseen makuun. Huhtikuinen viikonloppu lupaa kymmeniä striptease-esityksiä, private-tanssia sekä Bizarre Clubin fetissibileet. Esiintyjinä on Suomen aikuisviihteen ykkösnimet.

”Himo & Erotiikka -viikonlopun ohjelma sisältää katseltavaa ja kokeiltavaa monenlaisille kävijöille, sillä kokonaisuudessa on otettu huomioon sekä varovaisen uteliaat sivustaseuraajat, että kaikkein kokeilunhaluisimmatkin asiakkaat”, kertoo tapahtuman ohjelman suunnitellut Mr. Lothar, Anssi Viskari.

”Lippu- ja majoitusmyynti on käynyt reippaasti, joten viikonlopusta odotetaan kehittyvän todella mielenkiintoinen. Laajan tapahtumakattauksen ansiosta Himoksen kesäajan asiakasmäärät ovat kasvaneet hienosti, ja edellisinä kesäkausina olemmekin majoittaneet 140 000 – 150 000 asiakasta. Uusi Himo & Erotiikka täydentää hyvin kevään ohjelmatarjontaa”, tiivistää Tiina Mäntyharju HimosLomilta.

Tapahtuma-alueella on tarjolla runsaasti ravintolapalveluita, yhteistyökumppaneiden tuotemyyntiä sekä workshopeja BDSM-kokemuksia hakeville. Himo & Erotiikan yhteydessä järjestetään myös Suomen suurimmat swingerbileet.

Esiintyjät

Donna Heart, Irina Tundra, Jason, Jean Pierre, Jessica, Melany, Miss Tina, Mr. Lothar, Mr. New York, Nancy Bomber, Nica, Sarah Angel, Sofia, Theatre of Filth. Tapahtuman juontajana toimii Tony Hällfors.

LIPUT ENNAKKOON
2 päivää 24 €
Perjantai 15 €
Lauantai 15 €

www.himoerotiikka.fi/liput

IKÄRAJA
K-18

MAJOITUSVARAUKSET
Himos keskusvaraamo | puh. 020 711 9200 | himoslomat@himoslomat.fi

www.himoerotiikka.fi
www.facebook.com/events/188920934891342/
#himoerotiikka

www.himoerotiikka.fi

LISÄTIEDOT
HimosLomat Oy, toimitusjohtaja Tiina Mäntyharju, tiina.mantyharju@himoslomat.fi, puh. 020 711 9266
Mr. Lothar Production, Anssi Viskari, mr.lothar@pp.inet.fi, puh. 0400 654 755

Vuonna 1989 perustettu perheyhtiö HimosLomat Oy sijaitsee Jämsässä, Himoksen ympärivuotisessa vapaa-ajan-keskuksessa. HimosLomat-yhtiöt on alueensa suurin majoitus-, ravintola-, kokous- ja ohjelmapalveluita sekä kiinteistön-huoltopalveluita tarjoava yritys. Yhtiön mökeissä, huviloissa ja hotellissa on yhteensä 3400 vuodepaikkaa ja Himos Areena on yksi valtakunnallisesti merkittävimmistä viihdetapahtumien näyttämöistä. HimosLomat-yhtiöiden liikevaihto edellisenä tilikautena oli 25 miljoonaa euroa ja yhtiöt työllistävät 68 työntekijää ympärivuotisesti.

Himos Keskusvaraamo |  020 711 9200  |  himoslomat@himoslomat.fi