ODOTETUT ARTISTIKEIKAT JA BILEVIIKONLOPUT TULOSSA

09.09.2014 / HimosLomat

Himoksen kesäfestivaaleilla esiintyivät kauden suosituimmat artistit. Himos ei vaikene myöskään syyssesongin aikaan, vaan Himos Areena on katettu jälleen tämän hetken suosituimmilla tähtiartisteilla ja jykevät bileviikonloput ovat jo myynnissä.

Areenan bilekausi starttaa käyntiin syyskuun vaihtuessa marraskuuhun. Ensimmäinen bileviikonloppu tarjoaa perjantaina Suvi Teräsniskan ja lauantaina JVG:n. Perjantaina 7.11. Kotiteollisuus lähtee kiertueelle uuden kokoelmajulkaisun siivittämänä ja esiintyy perjantaina 7.11. Himoksen Areenalla. Kossupillin paluu ja kosto -kiertueen lähtölaukauksena on uusi, Murheen mailla II 2007-2014 –kokoelma.

Syysloman aikaan Himoksella järjestetään vuoden viimeinen festivaali Fanifest, joka kokoaa koko perheen yhteen viettämään laatuaikaa. Lokakuun 18. päivä lomailijat saavat nauttia Himos Areenalla muun muassa ihanan Anna Abreun keikasta. Sirkeä Anna esiintyy Areenalla myös aikuiselle yleisölle marraskuun lopun bileviikonloppuna.

Himoksen artistikattaus valloittaa myös pikkujoulun aikaan. Pimenevän syksyn ja pikkujoulujen tunnelmista vastaavat muun muassa Haloo Helsinki!, Pepe Willberg, Jenni Vartiainen ja Apulanta. Pikkujoulujen aikaan Himoksella katetaan myös notkuvat pikkujoulupöydät ravintola Tuvassa ja persoonallisessa Liiterissä.

Himos Areena syyskauden esiintyjät 2014

17.10.   TCT / 10 € / ikärajaton!
18.10.   Anna Abreu / 17 € / ikärajaton!

31.10.  Suvi Teräsniska / 16 €

Hannu Haljala, tuottaja, Himos Festival Oy, puh. 0400 640 610,
hannu.haljala@himoslomat.fi
www.himoslomat.fi