HIMOS KOKOAA KESÄN PARHAAT ELEMENTIT LAPSIPERHEIDEN NAUTITTAVAKSI

08.05.2012 / HimosLomat

Himoksen uudet perheille räätälöidyt kesälomaviikot tarjoavat muun muassa lasten kesäteatteriesityksiä, mato-ongintaretkiä, pelejä, leikkejä ja nikkarointipajan.

Himoksella voi tänä kesänä viettää mökkilomaa, jossa ei kuulla lausetta ”äiti, mitä me tehtäis” edes sadepäivänä. HimosLomien tarjontaan on nimittäin lisätty lapsiperheiden ehdoilla suunniteltu kesälomapaketti, joka sisältää perheille aivan erityistä, räätälöityä ohjelmaa.

”Lapsille ja perheille suunnattuun tarjontaamme ovat jo usean vuoden ajan kuuluneet suuren suosion saaneet, jokasyksyiset Lasten Festivaalit. Nyt halusimme järjestää perheille ohjelmaa samassa hengessä myös kesälomalla. Perheteemaviikkojen joka päivälle on suunniteltu hauskaa puuhaa koko perheen kesken, ja onpa ohjelmassa myös sellaista ohjattua tekemistä, jonka aikana vanhemmat saavat hetken omaa aikaa”, sanoo HimosLomien toimitusjohtaja Tiina Mäntyharju.

Himoksen vaihtelevissa maastoissa voi lomasta nauttia kaikin tavoin; alueelta löytyy niin uimapaikkaa kuin maastoa pyöräilyyn ja peleihinkin. Illan hämärtyessä nautitaan Patalahden rannassa sijaitsevan tunnelmallisen savusaunan lämmöstä, grillataan makkarat ja pulahdetaan taas järveen.

Kesälomaviikkojen mukaansa tempaava perheohjelma sisältää muun muassa nikkarointia, mato-ongintaretkiä, makkaranpaistoa, nuotiolla paistettua tikkupullaa, seikkailuja Peikkometsässä sekä perehtymistä diabolo-hyrrän saloihin. Kaiken kruunaa  perheen pienimmille suunnattu Miina ja Manu
-kesäteatteriesitys, mikä nähdään jokaisen kesälomaviikon keskiviikkona.

Kesäloman ratoksi Himokselta voi vuokrata myös erilaisia pelejä tai vaikkapa polkupyörän tai soutuveneen. Ohjelmapalvelutarjonnasta löytyy muun muassa mönkijäsafareita ja sisävesiristeilyjä. HimosTeatterissa nähdään puolestaan kesällä 2012 Hullu pappi, 1600-luvulle sijoittuva komedia, jossa yhdistyvät myyttisen aikakauden kansanlegendat. Himokselta on lyhyt matka myös Jämsään, mistä löytyvät muun muassa suosittu lasten liikennepuisto sekä Virikekeskus Helminauhan Lelumuseo.

Myös muut Keski-Suomen kesäriennot ovat saavutettavissa Himokselta hyvin. Reissuun voi yhdistää retken vaikkapa tunnin ajomatkan päässä sijaitsevan Särkänniemen huvipuistoon tai johonkin muuhun lähellä sijaitsevaan kohteeseen.

Lisätietoja:
HimosLomat Oy, toimitusjohtaja Tina Mäntyharju, puh. 040 8346 700, tiina.mantyharju@himoslomat.fi
Kuvia: www.himoslomat.fi/press/himoslomien-mediasivut.html

Vuonna 1989 perustettu perheyhtiö HimosLomat on alueensa suurin majoitus-, ravintola- ja ohjelmapalveluita sekä kiinteistöhuoltopalveluita tarjoava yritys. Jämsässä sijaitsevan ympärivuotisen vapaa-ajankeskuksen mökeissä, huviloissa ja hotellissa on yhteensä lähes 3000 vuodepaikkaa. HimosLomien Himos Areena on yksi valtakunnallisesti merkittävimmistä viihdetapahtumien näyttämöistä ja yhtiön järjestämät kesäfestivaalit kuuluvat Suomen suurimpiin. Lumettoman kauden osuus yhtiön liikevaihdosta on 40 %. HimosLomat -konsernin liikevaihto edellisenä tilikautena oli noin 15 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 72 paikallista työtekijää ympärivuotisesti. www.himoslomat.fi