HIMOS FESTIVAL YHTEISTYÖHÖN PAULIGIN BRAZIL-KAHVIN KANSSA

10.06.2014 / HimosLomat

Yhteistyö Pauligin Brazil-kahvin kanssa käsittää useita Himos Festival Oy:n tuottamia kesätapahtumia. Brazil -kahvilakärrystä leijuva lempeä kahvintuoksu houkuttelee festivaaliväkeä muun muassa Lahden lisäksi yhtiön Himoksen ja Jyväskylän sekä Tampereen Tammerfestin kesäfestivaaleilla.

Festivaaleilla olevan Brazil -kahvilakärryn lisäksi yhteistyö näkyy erityisesti Summer Up –tapahtumassa. Viime vuonna ensimmäistä kertaa Mukkulan Campingin alueelle pystytetty telttakylä oli menestys. Tänä kesänä Brazil Park -telttakylän tunnelmasta voi nauttia, kun 800 keltaista telttaa nousee numeroituna festivaalivieraiden käyttöön. Yhteen telttaan voi majoittua 1–4 henkilöä ja yhden telttapaikan hinta torstaista sunnuntaihin on yhteensä 140 euroa. Halutessaan teltan saa ottaa mukaansa tapahtuman jälkeen.

Tiina Mäntyharju, toimitusjohtaja, HimosLomat Oy, puh. 020 711 9266, tiina.mantyharju@himoslomat.fi

Lisätietoja myös festivaalien omilta sivuilta ja facebookista. Tarkempia lisätietoja Summer Up:in Brazil Parkista:

Vuonna 1989 perustettu perheyhtiö HimosLomat Oy on alueensa suurin majoitus-, ravintola-, kokous- ja ohjelmapalveluita sekä kiinteistöhuoltopalveluita tarjoava yritys. Jämsässä sijaitsevan ympärivuotisen vapaa-ajankeskuksen mökeissä, huviloissa ja hotellissa on yhteensä yli 3000 vuodepaikkaa. Himos Areena on yksi valtakunnallisesti merkittävimmistä viihdetapahtumien näyttämöistä ja HimosLomat -konserniin kuuluva Himos Festival Oy järjestää festivaaleja Himoksella ja valtakunnallisesti. Konsernin liikevaihto edellisenä tilikautena oli 24 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 72 työtekijää ympärivuotisesti. www.himoslomat.fi

Himos Festival Oy tuottaa Himoksella neljä merkittävää festivaalia: The Voice Juhannus Himosfestivalin, Iskelmä  festivaalin, Jysärin sekä Pipefestin. Lisäksi yhtiö tuottaa Jyväskylässä Suomipop festivaalin ja Sataman Yö –tapahtuman. Yhtiöllä on myös enemmistöosakkuus lahtelaisesta Summer Up Oy:stä ja Himos Festival tekee myös tiivistä yhteistyötä Tammerfestin kanssa