HIMOKSEN VUOSI VAIHTUU VILKKAISSA JA KANSAINVÄLISISSÄ MERKEISSÄ

28.12.2011 / HimosLomat

HimosLomien vapaa-ajankeskuksessa sydäntalven juhliminen ei loppunut jouluviikonloppuun. Ajanjakso välipäivistä loppiaiseen on käytännössä katsoen loppuun myyty. Lomia vietetään myös varsin kansainvälisissä merkeissä: yli puolet vieraista tulee ulkomailta, erityisesti Baltiasta ja Venäjältä. Keskuksen vuoden vaihteen tarjonnassa on runsaasti ohjelmaa eri kohderyhmille aina uuden vuoden ja loppiaisen ilotulituksista Himos Areenan bileisiin ja lapsia viihdyttävistä seikkailuista aikuisten vauhtilajeihin.

Vuosi vaihtuu Himoksella vilkkaissa merkeissä: välipäivien, uuden vuoden ja loppiaisen osalta keskus on käytännössä katsoen loppuun myyty muutamia yksittäisiä mökkejä tai vuorokausia lukuun ottamatta.  Keskus vetää puoleensa kävijöitä myös Suomea kauempaa; uuden vuoden ja loppiaisen vieraista yli 50 % tulee ulkomailta. Eniten ulkomaisia kävijöitä tulee Venäjältä ja Baltian maista. Heille on järjestetty uutena vuotena omat juhlakattaukset Ravintola Liiterissä ohjelmineen.

”Säät eivät ole suosineet meitä tänä vuonna kuten kahtena aikaisempana talvena. Ladulle tai laskettelemaan ei olla päästy, mutta tunnelma on ollut Himosvuoren kupeessa korkealla muun muassa Himos Areenan bileviikonlopuissa. Toivomme toki, että vuoden vaihde toisi talvisemmat säät mukanaan. Olemme kuitenkin varmuuden vuoksi järjestäneet entistäkin runsaammin ohjelmaa lomalaisten iloksi”, kertoo HimosLomien toimitusjohtaja Tiina Mäntyharju.

Lomakeskuksen vuodenvaihteen ohjelmatarjonnassa on muun muassa lapsille suunnattua ohjelmaa, karaokea ja erilaisia retkiä kuten mönkijäsafareita läheiselle Hirvikartanolle. Aktiviteetteja ja elämyksiä hakevat voivat kokeilla muun muassa jääuintia kelluntapuvut päällä. Hemmottelua kaipaaville Pikku Spa tarjoaa nautinnollisia hieronta- ja kosmetologihoitoja. Myös kotoisan leppoisaa tekemistä toki löytyy. Rattoisaa oleilua voi siivittää lainaamalla kirjoja ja pelejä Himos Centerin vastaanotosta ja uhkaavaa jouluähkyä voi lievittää vaikkapa perinneleikki kyykällä. Iltaisin kultakurkut löytävät tiensä Mono Pub & Pizzerian karaokeen. Lasten aika kuluu iloisesti vaikkapa Peikkometsän seikkailuradalla, Peikkoluolan askartelupajalla tai ohjatuissa leikeissä.

Vapaa-ajankeskuksen uusi vuosi huipentuu näyttävään ilotulitukseen  31.12. klo 22 alkaen. Lisäksi Himos Areenalla juhlitaan vauhdikkaita uuden vuoden bileitä. Lapsille tarjonnassa on puolestaan Peikkometsän uuden vuoden vastaanotto leikkeineen, tinan valamisineen ja makkaranpaistoineen. Myös loppiaisena keskuksessa järjestetään upea ilotulitus 6.1. klo 22.

Lisätietoja:

HimosLomat Oy, toimitusjohtaja Tiina Mäntyharju, puh. 040 8346 700, tiina.mantyharju@himoslomat.fi

www.himoslomat.fi
www.himosareena.fi

Vuonna 1989 perustettu HimosLomat on alueensa suurin majoitus-, ravintola- ja ohjelmapalveluita sekä kiinteistöhuoltopalveluita tarjoava yritys. Jämsässä sijaitsevan ympärivuotisen vapaa-ajankeskuksen mökeissä, huviloissa ja hotellissa on yhteensä lähes 3000 vuodepaikkaa. HimosLomien Himos Areena on yksi valtakunnallisesti merkittävimmistä viihdetapahtumien näyttämöistä ja yhtiön järjestämät kesäfestivaalit kuuluvat Suomen suurimpiin. Lumettoman kauden osuus yhtiön liikevaihdosta on 40 %. Alueen keskiöön nouseva golfkenttä valmistuu kesällä 2013. HimosLomat -konsernin liikevaihto edellisenä tilikautena oli noin 15 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 72 paikallista työtekijää ympärivuotisesti. www.himoslomat.fi