HIMOKSEN PÄÄSIÄISESTÄ TULOSSA ERINOMAISEN VILKAS

26.03.2013 / HimosLomat

Himoksella pääsiäisen viettäjiä odottavat aurinkoiset rinnepäivät, hohtavat hiihtoladut, Himos Areenan loistelias artistikattaus sekä runsaasti mukaansatempaavaa ohjelmaa lapsiperheille.

”Himoksella on hyvän lumitilanteen takia mahdollisuus nauttia talviurheilun riemuista koko pääsiäisen ajan. Pääsiäisestä on tulossa ennätyksellisen vilkas, sillä kaikki mökit ovat jo nyt varattuja”, kertoo toimitusjohtaja Tiina Mäntyharju, HimosLomat Oy:stä. Himoksella majoittuu pääsiäisenä yhtiön kautta vuokratuissa mökeissä ja hotellihuoneissa reilut 3500 henkilöä.

Pääsiäisen monipuolinen perheohjelma 28.3.–1.4. sisältää hulvattomia seikkailuja, safareja ja askartelutuokioita. Perjantaina Himos Areenalla vierailee myös Peppi ja Maddaleena. Pepin esitys on vauhdikas musiikki-ilottelu, johon lapset voivat aktiivisesti osallistua. Peppi leikittää, laulattaa ja tanssittaa lapsia sekä teettää mielikuvitusmatkoja milloin viidakkoon – milloin vaikkapa huvikumpuun. Kello18:00 alkavaan tilaisuuteen ei ole sisäänpääsymaksua.

Lauantaina Himos Areenalla kuunnellaan Paulaa

Himoksen juhlamenu sisältää Himos Areenan täydeltä huippuartisteja sekä paljon aktiviteetteja joka makuun. Musiikin ryydittämästä pääsiäisestä haikailevien kannattaakin suunnata Areenalle. Lavalle nousevat tuolloin huippuartistit: Kolmas Nainen (28.3.), Pariisin Kevät (29.3.), Paula Koivuniemi (30.3.), Elonkerjuu, (31.3.).

Tiputanssien lomassa pääsiäisherkkuja

Ravintola Tupa kattaa pääsiäisvieraille kauden herkut ja muut maistuvat ruoka-annokset. Tupa on lähellä HimosLomat Centeriä ja sinne on Länsirinteiltä matkaa noin 400 metriä. Lisäksi Mono pub&pizzeria on mutkaton After ski –ravintola, josta voi myös noutaa suussa sulavia ruoka-annoksia vaikkapa koko mökkiseurueelle.

Toimitusjohtaja Tiina Mäntyharju, HimosLomat Oy, tiina.mantyharju@himoslomat.fi, puh. 020 711 9266

Pääsiäisen ohjelmasta lisää:

Vuonna 1989 perustettu perheyhtiö HimosLomat on alueensa suurin majoitus-, ravintola-, kokous- ja ohjelmapalveluita sekä kiinteistöhuoltopalveluita tarjoava yritys. Jämsässä sijaitsevan ympärivuotisen vapaa-ajankeskuksen mökeissä, huviloissa ja hotellissa on yhteensä yli 3000 vuodepaikkaa. HimosLomien Himos Areena on yksi valtakunnallisesti merkittävimmistä viihdetapahtumien näyttämöistä ja yhtiön järjestämät kesäfestivaalit kuuluvat Suomen suurimpiin. HimosLomat -konsernin liikevaihto edellisenä tilikautena oli 17,6 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 72 työtekijää ympärivuotisesti. www.himoslomat.fi