ENSIMMÄISTÄ KERTAA JÄRJESTETTÄVÄ HIMO & EROTIIKKA -TAPAHTUMA HIMOKSELLA KÄYNNISTYI VAUHDIKKAASTI

21.04.2017 / HimosLomat

Lehdistötiedote 21.4.2017

• Himo & Erotiikka 2017 Himos Areenalla 21.-22.4.2017
  • Perjantai-ilta on lähes loppuunmyyty, lippuja lauantai-illalle saatavilla Himos Areenan ovelta
  • Mukana aikuisviihdegenren kuumimmat nimet, kuten Donna Heart, Mr. New York, Mr. Lothar, Jean Pierre, Nancy Bomber sekä Theathre of Filth.

Himoksella tänä viikonloppuna järjestettävä Himo & Erotiikka -tapahtuma on käynnistynyt lähes loppuunmyydyllä perjantai-illalla. ”Himo & Erotiikka on Suomen mittakaavassa ainutlaatuinen tapahtuma, sillä täällä erotiikkamessuihin on ensimmäistä kertaa yhdistetty myös lukuisia alan yhdistysten tapaamisia, fetissibileet sekä Suomen suurin swingerkokoontuminen”, kommentoi tapahtuman ohjelman suunnitellut Mr. Lothar, Anssi Viskari.

Tapahtumasta on tehty helposti lähestyttävä myös ensikertalaisille. Himos Areenalla alaan pääsee tutustumaan haluamaltaan etäisyydeltä – toisaalta kokeilunhaluisimmille asiakkaille on tarjolla esimerkiksi yleisöstripteasea, private-tanssia sekä fetissibileet.

”Valtaosa tapahtumaan myydyistä lipuista on kahden päivän lippuja, ja tämä trendi näkyy myös mökkikylässämme. Olemme tapahtuman suosion lisäksi todella tyytyväisiä myös majoitusmyyntiin sekä mökkien että hotellihuoneiden osalta”, kertoo Tiina Mäntyharju HimosLomilta.

Lippuja lauantai-illalle on saatavilla Himos Areenan ovelta. Himo & Erotiikka -tapahtuman esiintyjälista on vakuuttavaa katsottavaa, sillä mukana on useita kansainvälisesti tunnettuja nimiä. Tapahtuma-alueella on lavashown lisäksi tarjolla runsaasti ravintolapalveluita, yhteistyökumppaneiden tuotemyyntiä sekä workshopeja BDSM-kokemuksia hakeville.

ESIINTYJÄT
Donna Heart, Irina Tundra, Jason, Jean Pierre, Jessica, Melany, Miss Tina, Mr. Lothar, Mr. New York, Nancy Bomber, Nica, Sarah Angel, Sofia, Theatre of Filth.

LIPUT
2 päivää 30 €
Lauantai 20 €

www.himoerotiikka.fi/liput

IKÄRAJA
K-18

www.himoerotiikka.fi
www.facebook.com/events/188920934891342/
#himoerotiikka

www.himoerotiikka.fi

LISÄTIEDOT
HimosLomat Oy, toimitusjohtaja Tiina Mäntyharju, tiina.mantyharju@himoslomat.fi, puh. 020 711 9266
Mr. Lothar Production, Anssi Viskari, mr.lothar@pp.inet.fi, puh. 0400 654 755

Vuonna 1989 perustettu perheyhtiö HimosLomat Oy sijaitsee Jämsässä, Himoksen ympärivuotisessa vapaa-ajan-keskuksessa. HimosLomat-yhtiöt on alueensa suurin majoitus-, ravintola-, kokous- ja ohjelmapalveluita sekä kiinteistön-huoltopalveluita tarjoava yritys. Yhtiön mökeissä, huviloissa ja hotellissa on yhteensä 3400 vuodepaikkaa ja Himos Areena on yksi valtakunnallisesti merkittävimmistä viihdetapahtumien näyttämöistä. HimosLomat-yhtiöiden liikevaihto edellisenä tilikautena oli 25 miljoonaa euroa ja yhtiöt työllistävät 68 työntekijää ympärivuotisesti.