BILEVIIKONLOPPUJEN TUHTI SUOSIO JATKUU

12.02.2015 / HimosLomat

Himos Areena vetää väkeä – yli 7000 asiakasta kuukaudessa

Alkutalven vähälumisuudesta huolimatta Himoksen vetovoima näkyy Himos Areenan kävijämäärissä. Huippusuositut artistit, välitön tunnelma sekä monipuoliset majoitusmahdollisuudet vetivät marras–joulukuussa yli 14000 asiakasta Himos Areenan bileviikonloppuihin. Kevättalven ohjelmisto lupaa lisää hyviä bileitä. Artisteina muun muassa Miljoonasade, Don Huonot ja Haloo Helsinki!.

”Pidän merkittävänä seikkana sitä, että pääsimme asiakasmäärän suhteen samaan tulokseen kuin viime vuoden vastaavana ajankohtana, vaikka täällä voitiin avata rinteet vasta joulupäivänä. On mukava huomata, että Himoksen talvikausi starttaa bileviikonloppujen myötä lumentulosta piittaamatta”, sanoo HimosLomat Oy:n toimitusjohtaja Tiina Mäntyharju.

Nyt lunta riittää ja bileviikonloput jatkuvat. Näin ollen myös kevättalven näkymät ovat varsin suotuisat ja varauksia on tullut mukavasti huhtikuun loppuun saakka. Huhtikuun varausaste on tällä hetkellä lähes tuplasti enemmän viime vuosiin verrattuna.

Tammikuun teemaviikonlopuista tullut jo perinne

Areenan teemalliset talvibileet ovat erityisen suosittuja. Jo perinteeksi muodostuneet Dance- ja Hiphop Weedend –tapahtumat vetivät tälläkin kertaa salit täyteen. Dance Weekend kimalteli Jysäri festivaalin tapaan ysäritunnelmissa ja esiintyjinä oli myös kansainvälisiä artisteja. Hiphop Weekendissä meiningistä vastasi genren suomalainen artistikerma. Teemat näkyivät monin eri tavoin: genren musiikki soi läpi koko viikonlopun ja fiiliksestä vastasi useita artisteja per ilta. Teeman ilme ja olemus näkyi musiikin ohella muun muassa asiakkaiden ja henkilökunnan pukeutumisessa ja drinkkilistan antimissa.

”Pyrimme muokkaamaan ja kehittämään Areenan toimintaa jatkuvasti entistä asiakasystävällisemmäksi. Muun muassa dj:n tila on siirretty lähelle asiakkaita. Lisäksi olemme tänä vuonna järjestäneet asiakkaillemme joka viikonloppu vaivattoman kuljetuksen bilebussilla Jyväskylästä”, Tiina Mäntyharju kuvailee.

Himos Areena toimii nyt seitsemättä kauttaan ja Areenan tiloissa järjestetään vuosittain noin 70–100 tapahtumaa. Areenaan mahtuu enimmillään 1150 asiakasta per ilta.

Hiihtolomaviikoilla talviurheilua, oheisohjelmaa ja mukavia bileitä

Hiihtolomaviikoilla koko majoituskapasiteetti on täydessä käytössä. Sydäntalven hyvä lumitilanne tarjoaa hiihtoloman viettäjille oivalliset olosuhteet laskettelun, hiihtoon ja muihin talviurheilulajein. Monipuolinen ohjelma takaa omalta osaltaan viihtymisen Himoksen maisemissa. Hiihtolomalla 18.2. Areenalla esiintyy nuoremman väen iloksi hyväntuulinen poikabändi Kliff. Tämä keikka on ikärajaton. Bileviikonloppuna 20.–21.2. esiintymisvuorossa ovat Yö ja Sirkesalo tribute. Yhtä kauden odotetuinta bileviikonvaihdetta vietetään 27.–28.2., jolloin nostalgiatunnelman lataavat Miljoonasateen kauan odotettu paluu keikkalavoille sekä Don Huonot –yhtyeen 25-vuotisjuhlakeikka.

Tiina Mäntyharju, toimitusjohtaja, HimosLomat Oy
tiina.mantyharju@himoslomat.fi
www.himoslomat.fi

Mahdolliset artistihaastattelut Himos Areenalla:
Toimittajat ovat lämpimästi tervetulleita tutustumaan Himos Areenan tunnelmaan. Otathan ystävällisesti yhteyttä etukäteen Tiina Mäntyharjuun tai vuoropäällikkö Ida Räisäseen, ida.raisanen@himoslomat.fi
Pressikortilla sisäänpääsy ilmainen. Toimittajan tulee sopia itse artistiyhteyksistä ja haastattelusta.

Lisätietoja ohjelmasta, aikataulusta sekä kuvia artisteista löydät osoitteesta: www.himosareena.fi/ohjelmisto/

Vuonna 1989 perustettu perheyhtiö HimosLomat Oy sijaitsee Jämsässä, Himoksen ympärivuotisessa vapaa-ajankeskuksessa. HimosLomat-yhtiöt on alueensa suurin majoitus-, ravintola-, kokous- ja ohjelmapalveluita sekä kiinteistöhuoltopalveluita tarjoava yritys. Yhtiön mökeissä, huviloissa ja hotellissa on yhteensä yli 3000 vuodepaikkaa ja Himos Areena on yksi valtakunnallisesti merkittävimmistä viihdetapahtumien näyttämöistä. Himos Festival Oy järjestää Suomen suosituimpia musiikkifestivaaleja Himoksella sekä Jyväskylässä ja valtakunnallisesta festivaalitoiminnasta vastaa NCD Production. www.himoslomat.fi