THE VOICE JUHANNUS HIMOSFESTIVAL KIINNITTI AJANKOHTAISET LÄTKÄBIISIEN TEKIJÄT OHJELMISTOONSA: FINNISH HOCKEY MAFIA JA POJU (POIKA SAUNOO)

01.06.2011 / Himos Juhannus

The Voice Juhannus Himosfestival tykittää ilmoille juhannuksena aimo annoksen kotimaista livemusiikkia koko kolmen päivän ajan (23.-25.6.2011). Jo aiemmin julkistettuun tähtikatraaseen lukeutuvat mm. Yö, Popeda, Happoradio, Paula Koivuniemi ja Kotiteollisuus. Ainoata ulkomaisen vahvistuksen titteliä kantaa belgialainen tanssilattiajyrä Milk Ink. Viime vuonna perjantain ja lauantain osalta loppuunmyydyn festivaalin ennakkolipunmyynti käy kuumana.

Uutta ohjelmistossa

Himoksen ohjelmistoon on mahdutettu vielä kolme ajankohtaista lisäystä. Kiekkohuumasta sekaisin mennyt suomalainen juhlayleisö saa Himoksessa lisää vettä kiukaalleen, sillä lavalle astuu Mertaranta-hitin "Taivas Varjele" tehnyt Finnish Hockey Mafia. Urheilujuhlan tuntua yöttömän yön juhlaan tuo Poju ja kerrasta päähän tarttuva MM-kisabiisi "Poika saunoo". Vuonna 2007 Hausmylly-yhtyeeseen liittynyt Poju on tuttu myös Funkykarkurit-kokoonpanon nokkamiehenä. Poju kiskaisee Himoksessa "Poika saunoo" kappaleen lisäksi muitakin Leijonat-aiheisia viisuja. Eikä menoa vaimenna Jare & VilleGallen meininki. Rap-duon videoilla mm. "Koutsi hoitaa" on ollut mukana useita kotimaisia jääkiekkoilijoita. Kaksikon lopullinen läpimurto tapahtui "Häissä"-kappaleelle, joka saatteli keväällä ilmestyneen Jare & VilleGallen ensimmäisen pitkäsoiton suoraan Suomen virallisen albumilistan kärkeen. Lätkäfinaalin tunnelman voi tällä kattauksella aistia juhannuksena toistamiseen!

Uutta alueella

Uutuutena Himoksen juhannuksessa on Summer Camp, joka sijaitsee keskellä leirintä- ja karavanaluetta. Torstaina klo 16 ja lauantaina sekä sunnuntaina klo 9 alkaen avautuvat Summer Campin palvelut: ruokaa, juomaa, disco, saunarekka, benji ja paljon muuta.

Esiintyjät

Torstai
Blake, Mokoma, Uniklubi, Kotiteollisuus, Viikate, Amorphis, Eläkeläiset, Von Hertzen Brothers
Perjantai
Laura Närhi, Pariisin Kevät, Stella, Cheek, Anna Abreu, Paula Koivuniemi, Kaija Koo, JätkäJätkät, Apulanta, Klamydia, Milk Ink. (BEL), Finnish Hockey Mafia, Jare & VilleGalle
Lauantai
Raappana & Sound Explosion Band, Arttu Wiskari, Jukka Poika & Sound Explosion Band, Martti Servo & Napander, Petri Nygård, Fintelligens, Popeda, Poju, Paleface, Jenni Vartiainen, Happoradio, Yö

Lipunmyynti

Nettisivuilla www.himosfestival.com ja Lippupalvelussa

LIPUT (ennakko / portti)
3 päivää 92 € / 99 €
2 päivää 82 € / 89 €
1 päivä 52 € / 59 €
Ikäraja 18 vuotta.
Medialle: www.himoslomat.fi/press/himoslomien-mediasivut.html
www.himosfestival.com

Timo Isomäki, promoottori
timo.isomaki@promoter.fi

Himos on Keski-Suomen Jämsässä sijaitseva ympärivuotinen vapaa-ajankeskus. Vuonna 1989 perustettu HimosLomat Oy on Keski-Suomen suurin majoituspalveluita ja ohjelmapalveluita tarjoava yritys. HimosLomilla on 2700 vuodepaikkaa yli 370 korkeatasoisessa lomahuoneistossa sekä alueella sijaitsevassa hotellissa. Lisäksi yhtiö vastaa muun muassa HimosAreenan tarjonnasta. HimosLomat Oy:n liikevaihto edellisenä tilikautena oli noin 15 miljoonaa euroa. HimosLomat työllistää 72 koko- ja osa-aikaista paikallista työntekijää.