THE VOICE HIMOS JUHANNUS JUHLII KOTIMAISIN VOIMIN

16.03.2012 / Himos Juhannus

The Voice Himos Juhannus -festivaalin ohjelma on julkistettu ja lippujen ennakkomyynti alkanut. Vuosi vuodelta kasvanut tapahtuma on vakiinnuttanut asemansa Suomen merkittävimpänä juhannustapahtumana.  The Voice Himos Juhannus -festivaalin järjestää HimosLomat Oy -konserniin kuuluva Himos Festival Oy.

The Voice Himos Juhannus -festivaalia juhlitaan Keski-Suomen järvimaisemissa Jämsässä 21.–23.6.2012. Jo 14. kertaa järjestettävä yöttömän yön juhla tarjoaa kesän tuhdeimman kotimaisen ohjelmapaketin, josta vastaavat vakionimet Paula Koivuniemi, Yö, Apulanta, Lauri Tähkä ja Popeda. Esiintymisensä ovat vahvistaneet myös Eppu Normaali, Michael Monroe, Kaija Koo, Happoradio, Herra Ylppö & Ihmiset, PMMP, Klamydia, Haloo Helsinki!, Erin, Freeman ja SMG.

Raskaampaa osastoa edustavat Kotiteollisuus, Stam1na, Mokoma ja Viikate. Hiphop-kansan nälän tainnuttavat huhtikuussa uuden albuminsa julkaiseva Paleface, Fintelligens, Cheek, Jare & VilleGalle ja Petri Nygård. Lauteille nousevat myös rap/hiphop-superkokoonpano, listahitistä "On se hienoo" tunnettu GG Caravan, Suomen kuumin reggae-artisti Jukka Poika Sound Explosion -bändinsä kera sekä kansainvälistä uraa tekevä glam-rock-ylpeytemme Reckless Love.

”The Voice Himos Juhannus -festivaali on säilyttänyt asemansa juhannusjuhlien kirkkaassa kärjessä vuodesta toiseen. Viime juhannuksena tapahtuma keräsi 42 000 festivaalivierasta, ja perjantai ja lauantai olivat loppuunmyytyjä. Tänä vuonna olemme laajentaneet festivaalialuetta entisestään”, kertoo HimosLomien toimitusjohtaja Tiina Mäntyharju.

Himos yksi merkittävimpiä viihdetapahtumien ja festivaalien näyttämöitä

Jämsässä sijaitseva HimosLomat on suurin majoitus- ja ohjelmapalveluita Keski-Suomen alueella tarjoava yritys, ja sen omistama Himos Areena on yksi Suomen merkittävimmistä viihdetapahtumien näyttämöistä ympärivuotisesti. The Voice Himos Juhannus -festivaalin lisäksi Himoksella juhlitaan vuosittain Iskelmä festivaalia, joka on mittavan kokoluokan tapahtuma aikuiselle kohderyhmälle. Himokselle siirtynyt hiphop-kansan Pipe Fest on myös ylittänyt odotukset reilusti.

Jo yli 40 prosenttia HimosLomien liikevaihdosta tulee kesäsesongista. Lisäykset palvelutarjontaan, kuten tuleva täysmittainen golfkenttä, vahvistavat kesäkauden tarjontaa entisestään.

Himoksen suosio suurten musiikkitapahtumien näyttämönä selittyy muun muassa paikan hyvällä maineella, onnistuneilla artistivalinnoilla, majoitusmahdollisuuksien runsaudella ja luonnonkauniilla alueella. Merkittävää on myös Himoksen keskeinen sijainti. Himos sijaitsee lähellä Etelä-Suomen isoja kaupunkeja ja sinne on hyvät kulkuyhteydet muun muassa Jyväskylästä, Tampereelta ja Lahdesta.

THE VOICE HIMOS JUHANNUS -FESTIVAALI:

LIPUNMYYNTI
The Voice Himos Juhannuksen lipunmyynti on alkanut festivaalin nettisivuilla www.himosfestival.com ja Lippupalvelussa www.lippupalvelu.fi.

LIPUT
3 päivää 98 euroa
2 päivää (pe-la) 88 euroa
1 päivä (to, pe tai la) 55 euroa