SUOMEN SUOSITUIN JUHANNUSFESTIVAALI LOPPUUNMYYTY JUHANNUSAATTONA

25.06.2010 / Himos Juhannus

Suomen suurimman juhannusfestivaalin The Voice Juhannus Himosfestivalin ennakkomyynti oli sangen vilkasta ja tapahtumaan on lunastettu lippuja tiuhaan myös suoraan portilta. Tänään juhannusaattona tapahtumaan ei enää voi lunastaa lippuja. Tapahtuma on aattoillan osalta loppuunmyyty.

Upea ja laaja artistivalikoima, sekä kaunis sää on houkutellut Himokselle juhannusaattona ennätysmäärän yleisöä. Huomisen juhannuspäivän tilannetta ei voida vielä vahvistaa. Kerromme mahdollisimman pian, voiko lippuja lunastaa ennakkoon myytyjen festivaalilippujen lisäksi huomiseen tilaisuuteen vielä portilta. Lippuja ei siis voi enää ostaa The Voice Juhannus Himosfestivaalin www-sivuilta, Lippupalvelusta eikä LippuKaupasta.

Himoksen Juhannusfestivaalit järjestetään tänä vuonna 12. kertaa. Pienimuotoisesti liikkeelle lähtenyt festivaali onkin nykyisin Suomen suurin juhannusfestivaali. Viime vuonna Himoksen juhannusfestivaali keräsi paikalle 38 000 musiikin ystävää. Tämän vuoden tavoite on 39 000.

Juhannus Himosfestival järjestetään nyt toista kertaa yhteistyössä The Voice -radio ja TV-kanavan kanssa. Juhannusfestivaaleilta The Voice on viime vuotta enemmän läsnä tehden suoraa radio-ohjelmaa festivaaleilta useita tunteja päivässä.

Lisätietoja:

Tuottaja Hannu Haljala,
HimosLomat Oy
puhelin 0400 640610
hannu.haljala@himoslomat.fi

Toimitusjohtaja Tiina Mäntyharju,
HimosLomat Oy
tiina.mantyharju@himoslomat.fi

www.himoslomat.fi
www.himosfestival.com

Himos on Keski-Suomen Jämsässä sijaitseva kokovuotinen vapaa-ajankeskus. Vuonna 1989 perustettu HimosLomat Oy on Keski-Suomen suurin majoituspalveluita ja ohjelmapalveluita tarjoava yritys. Himoslomilla on 2700 vuodepaikkaa yli 370 korkeatasoisessa lomahuoneistossa. Lisäksi yhtiö vastaa muun muassa HimosAreenan tarjonnasta. HimosLomat Oy:n liikevaihto edellisenä tilikautena oli noin 14 miljoonaa euroa. HimosLomat työllistää 65 pää- ja osa-aikaista paikallista.