HIMOKSEN THE VOICE JUHANNUS HIMOSFESTIVAALIT KERÄSI ENNÄTYSYLEISÖN YLI 40 000 JUHLIJAA

26.06.2010 / Himos Juhannus

Suomen suurin juhannusfestivaali The Voice Juhannus HimosFestival keräsi tänä juhannuksena paikalle ennätysyleisön. Festivaalin järjestäjät, Himos Festival Oy ja HimosLomat Oy ja The Voice -kanava luottivat tälläkin kertaa kotimaisten artistien vetovoimaan. Himoksen juhannusjuhlilla esiintyivät muun muassa Maija Vilkkumaa, Fintelligens feat. Vappu Pimiä, Lauri Tähkä ja Elonkerjuu, PMMP, Jenni Vartiainen ja kolmisenkymmentä muuta kotimaista tähtiartistia. Ulkomaisina artisteina festivaalilla esiintyivät saksalaiset Scooter ja The Baseballs.

- Artistivalintamme oli erittäin onnistunut. Tunnelma oli mahtava oikeastaan jokaisen artistin esiintyessä, festivaalin promoottorina toimiva Timo Isomäki kertoo.

Himos Festival Oy jatkavat samalla linjalla myös ensi vuonna.

- Tavoitteena on tehdä ensisijaisesti laadukkaampi, ei isompi festivaali. Esiintyjämme ovat jo vuosia olleet kotimaisia ja ulkomaisia artistihuippuja. Käytämmekin mieluummin budjettimme tasaisesti artistien kesken kuin hankimme sillä yhden meganimen, Isomäki linjaa.

Lisätietoja:
Promoottori Timo Isomäki
The Voice Juhannus HimosFestival
puhelin 0400 661412
timo.isomaki@promoter.fi

Toimitusjohtaja Tiina Mäntyharju,
HimosLomat Oy
tiina.mantyharju@himoslomat.fi
www.himoslomat.fi
www.himosfestival.com

Himos on Keski-Suomen Jämsässä sijaitseva kokovuotinen vapaa-ajankeskus. Vuonna 1989 perustettu HimosLomat Oy on Keski-Suomen suurin majoituspalveluita ja ohjelmapalveluita tarjoava yritys. Himoslomilla on 2700 vuodepaikkaa yli 370 korkeatasoisessa lomahuoneistossa. Lisäksi yhtiö vastaa muun muassa HimosAreenan tarjonnasta. HimosLomat Oy:n liikevaihto edellisenä tilikautena oli noin 14 miljoonaa euroa. HimosLomat työllistää 65 pää- ja osa-aikaista paikallista.