HIMOKSELLA JUHANNUSTA JUHLI 43000 KÄVIJÄÄ

22.06.2014 / Himos Juhannus

The Voice Juhannus Himosfestivalin ainutlaatuinen tunnelma ja monipuolinen artistikattaus vetosivat festivaaliyleisöön.

”Iso kiitos upeille festarivieraille sekä artisteille mahtibileistä”, Himos Festival Oy:n promoottori Timo Isomäki suitsuttaa kolmipäiväisen festivaalin päätöstunnelmissa.

Himoksen juhannuksessa huippuartistien virittämä bilemeininki oli korkealla uudistuneessa Himos Parkissa. Muun muassa Haloo Helsinki!, Kaija Koo, Apulanta ja Cheek hurmasivat  juhlakansan. Festariyleisö vaikuttui myös aurinkokuningas Tami Tammisen festivaalidebyytistä riemukkaasti tanssien ja eläytyen.

Juhannuksena Himos Parkissa vietettiin myös uuden kolmikerroksisen Terassi Riemun avajaisia. Yleisö otti festivaalikenttien väliin rakennetun katetun terassiravintolan heti hyvillä mielin omakseen. Myös Himoksen leirintäaluetta on laajennettu festivaalimajoittujia varten.

”Hyvä ennakkolippujen myyntivauhti ennakoi viime vuoden kaltaista kävijämäärää. Kolea sää kuitenkin verotti jonkin verran päiväkävijöiden määrää”, kommentoi Isomäki 16. kertaa järjestettyä Himoksen juhannusjuhlaa.

Viime kesänä Himoksella juhannusta juhli aurinkoisessa säässä ennätykselliset 46000 kävijää. Ensi vuonna The Voice Juhannus Himosfestival järjestetään 18.–20.6.2015.

Lisätiedot

Timo Isomäki, Himos Festival Oy:n promoottori, puh. 0400 661 412, timo.isomaki@promoter.fi

Hannu Haljala, tuottaja, Himos Festival Oy, puh. 0400 640 610, hannu.haljala@himoslomat.fi

Vuonna 1989 perustettu perheyhtiö HimosLomat Oy on alueensa suurin majoitus-, ravintola-, kokous- ja ohjelmapalveluita sekä kiinteistöhuoltopalveluita tarjoava yritys. Jämsässä sijaitsevan ympärivuotisen vapaa-ajankeskuksen mökeissä, huviloissa ja hotellissa on yhteensä yli 3000 vuodepaikkaa. Himos Areena on yksi valtakunnallisesti merkittävimmistä viihdetapahtumien näyttämöistä ja HimosLomat-konserniin kuuluva Himos Festival Oy järjestää festivaaleja Himoksella ja valtakunnallisesti. Konsernin liikevaihto edellisenä tilikautena oli 24 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 72 työtekijää ympärivuotisesti. www.himoslomat.fi