LASTEN FESTIVAALIEN KOTOINEN JA TOUHUKAS TUNNELMA MIELLYTTI

20.10.2012 / Fanifest

Himoksen Lasten festivaali sai kiitosta ja hyvää palautetta osanottajilta. Tänään lauantaina päättyneessä kolmepäiväisessä tapahtumassa touhusi yhteensä yli 2000 osallistujaa, eli 700 lasta vanhempineen.

Muun muassa poniratsastus ja -kärryajelu, Satumetsän seikkailu, erilaiset askartelu- ja nikkarointipajat ja diapolokoulu olivat osallistujien mieleen. Ennen muuta perinteinen oman letun paisto nuotiolla rohkeine letunkääntötemppuineen oli tämän asiakaskunnan makuun. Lisäksi hipsutushieronta terhakkaan toimintapäivän lopussa rentoutti monet pienet festivaalivieraat melkein unten maille. Myös aikuisten syyslomalaisten hieronta-ajat varattiin muutamassa tunnissa ja rennosta tunnelmasta aikuisempi väki nautti myös savusaunassa ja pulahtamalla syysraikkaaseen järveen.

MTV3:n Putous –hahmo esikoululainen Jani-Petteri esiintyi perjantaina innokkaalle festivaaliväelle. Kukin osallistuja sai muistoksi idolin kortin ja mikä parasta: monet osallistujat pääsivät valokuvaan Jani-Petterin kanssa! Lauantai-ilta päättyi suositun Tuulin mukaansatempaavaan esitykseen ja diskon sykkeeseen. Loppuhuipentumana jännitys tihentyi myös Peikkometsässä, jossa seikkailtiin taskulappujen loisteessa.

"Himoksen festivaalialue on laaja ja toimintapisteet suunniteltiin siten, ettei toimelias festivaaliväki joutunut juurikaan jonottelemaan. Erityistä kiitosta vieraat jakoivat JAO:n, eli Jämsän Ammattiopiston oppilaille, jotka opiskeluharjoitteluun liittyen tekivät osan tehtävärasteista", kertoo HimosLomat Oy:n toimitusjohtaja Tiina Mäntyharju.

Lisätietoja:
HimosLomat Oy, toimitusjohtaja Tina Mäntyharju, puh. 040 8346 700, tiina.mantyharju@himoslomat.fi
www.himoslomat.fi

Vuonna 1989 perustettu perheyhtiö HimosLomat on alueensa suurin majoitus-, ravintola- ja ohjelmapalveluita sekä kiinteistöhuoltopalveluita tarjoava yritys. Jämsässä sijaitsevan ympärivuotisen vapaa-ajankeskuksen mökeissä, huviloissa ja hotellissa on yhteensä lähes 3000 vuodepaikkaa. HimosLomien Himos Areena on yksi valtakunnallisesti merkittävimmistä viihdetapahtumien näyttämöistä ja yhtiön järjestämät kesäfestivaalit kuuluvat Suomen suurimpiin. HimosLomat -konsernin liikevaihto edellisenä tilikautena oli noin 15 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 72 paikallista työtekijää ympärivuotisesti.
www.himoslomat.fi