HILPEÄ FESTIVAALIKANSA JUHLII SYKSYN LOISTOSSA

09.10.2012 / Fanifest

Lokakuussa Himoksen valloittaa elämäniloinen porukka. Luvassa on vipinää kinttuihin musiikin, sadun ja monenlaisen puuhan parissa. Syyslomaansa viettäville lapsiperheille suunnatun tapahtuman tähtivieraita ovat suosittu Putous-hahmo Jani-Petteri, ihana laulajalahjakkuus Tuuli, hilpeä Loiskis orkesteri sekä kissamaisen hurmaavat Miina ja Manu.

Lapsiperheiden tapahtumatäytteinen festivaali on rakennettu lapsiperheiden ehdoilla ja yleisöä kuunnellen. Viime vuonna yli 500 lasta osallistui Himoksen Lasten festivaalin tapahtumiin. Tänä vuonna toimeliaalle yleisölle on tarjolla jälleen monipuolinen tapahtumavalikoima. Ohjelmassa muun muassa Peikkometsän seikkailuja, perinneleikkejä, jättijalkapalloa, kuvasuunnistusta, tulishow, hipsutushierontaa, poniratsastusta, askartelua, nikkarointia, tehtäväratoja, tanssiesityksiä, jongleerausta ja letunpaistoa.

”Lasten festivaalien ikähaitari on laaja. Siksi ohjelma on rakennettu siten, että kaiken ikäiset perheenjäsenet voivat nauttia syyslomastaan Himoksen maisemissa. Tietysti musiikki- ja teatteriesitykset ovat suosittuja, mutta kyllä nämä vierailijat nauttivat erityisesti siitä, kun he saavat itse osallistua monipuolisesti touhuihin ja tekemisiin”, luonnehtii HimosLomat Oy:n toimitusjohtaja Tiina Mäntyharju.

Säpinää ja säihkettä Himos Areenalla

Perjantaina 19.10. iltapäivällä lavalle nousee Loiskis, ja luvassa on iloinen konsertti ”Maailman ympäri”. Perjantai-illan tummuessa Himokselle hissuttelee ehkä Suomen tämän hetken suosituin esikoululainen Jani-Petteri, joka debytoi suoraan katsojien sydämiin alkuvuonna MTV3:n Putous–ohjemassa. Tähden nimikirjoitusjaon jälkeen illan päättää villi meno discolattialla.

Lauantaina aamupäivällä 20.10. Areenalla nautitaan teatteriesityksestä ”Miina ja Manu vauhdissa”. Iltapäivään hupia tarjoaa Dodo-klovni, joka hassuttelee ja taikoo orkesterinsa kanssa. Lauantain illan iloisen menon kruunaa 13-vuotiaan laulajalahjakkuuden Tuulin esiintyminen.

Sujuvat palvelut takaavat virkistävän syysloman

Lapsiperheille tärkeää on sujuvuus. Tapahtuma-alueen ravintoloista saa kohtuuhintaiset herkut niin lasten kuin aikuistenkin makuun, ja majoitusvaihtoehdoista löytyy runsaasti valinnan varaa. Mökkimajoitus on edullinen vaihtoehto perheille. Lisäksi Himoksella voi majoittua huvilassa, hotellissa, motellissa tai omalla asuntovaunulla.

Lastenfestivaaleille myydään yhden, kahden ja kolmen päivän lippuja sekä edullisia perhelippuja. Koko ohjelma sisältyy lipun hintaan, ja ohjelmapisteisiin voi osallistua useamman kerran. Alle 2-vuotiaat pääsevät festivaalialueelle ilmaiseksi.

Lisätietoja:
HimosLomat Oy, toimitusjohtaja Tina Mäntyharju, puh. 040 8346 700, tiina.mantyharju@himoslomat.fi
Lipun hinnat, kuvia jne: http://www.lastenfestivaali.fi/
Festivaalin ohjelmatiedot suoraan täältä: http://www.lastenfestivaali.fi/ohjelma

Vuonna 1989 perustettu perheyhtiö HimosLomat on alueensa suurin majoitus-, ravintola- ja ohjelmapalveluita sekä kiinteistöhuoltopalveluita tarjoava yritys. Jämsässä sijaitsevan ympärivuotisen vapaa-ajankeskuksen mökeissä, huviloissa ja hotellissa on yhteensä lähes 3000 vuodepaikkaa. HimosLomien Himos Areena on yksi valtakunnallisesti merkittävimmistä viihdetapahtumien näyttämöistä ja yhtiön järjestämät kesäfestivaalit kuuluvat Suomen suurimpiin. HimosLomat -konsernin liikevaihto edellisenä tilikautena oli noin 15 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 72 paikallista työtekijää ympärivuotisesti. www.himoslomat.fi