FANIFEST – ILOA KOKO PERHEELLE

01.10.2013 / Fanifest

Himoksella järjestetään lokakuussa jo viidennen kerran koko perheelle suunnattu festivaali. Aiemmin Lasten festivaalina tunnettu tapahtuma on nyt Fanifest ja sen ohjelmisto on monipuolistunut tarjoten virikkeitä kaiken ikäisille perheenjäsenille. Tapahtuman artisteina viihdyttävät muun muassa loistava Diandra ja hurmaava Haloo Helsinki!

Fanifestissä riittää toimintaa ulkona kuulaassa syyssäässä ja sisällä Himos Areenan loisteessa. Kesän aikuisten festivaalien rinnalla HimosLomat Oy tuottaa koulujen syysloman aikaan musiikkinautintoja ja muuta monipuolista ohjelmaa kaiken ikäisille festivaalikävijöille.

”Fanifestin ohjelmistoa on muokattu hauskuuttamaan kaikkia perheenjäseniä. Toki tapahtuman supersuositut osiot, muun muassa Peikkometsän seikkailut, mieluisat nikkarointipajat sekä jännittävät kisat ja leikit ovat säilyneet ohjelmistossamme, mutta varsinkin artistivalikoimassa on huomioitu myös perheen teinien ja aikuisten ohjelmatoiveita, kertoo HimosLomat Oy:n toimitusjohtaja Tiina Mäntyharju.

Fanifestin asiakaskunta on aina arvostanut aitoja ja perinteisiä aktiviteettejä. Iloisimmat palautteet tulevat juuri yhdessä tekemisen hetkistä, omien taitojen kehittämisestä ja itse ohjelmanumeroihin osallistumisesta.

”Niinkin pieneltäkin kuulostavat asiat kun tikun vuoleminen ja tikkupullan tai lättyjen paisto avotulella saa pienempien asiakkaittemme posket hehkumaan ilosta. Ennustan myös, että tänä vuonna KumKumMaa –konsertti tulee olemaan yksi suosituimmista ohjelmanumeroista. Musiikkiseikkailussa lapset osallistuvat ohjelman kulkuun suuren kartan avulla ja voivat tanssien, laulaen ja tehtäviä ratkoen eläytyä tarinan kulkuun koko konsertin ajan, Mäntyharju selvittää.

Tiina Mäntyharju, toimitusjohtaja, HimosLomat Oy, puh. 020 711 9266,
tiina.mantyharju@himoslomat.fi

Ohjelmatiedot ja kuvat:
www.fanifest.fi
Facebook: https://www.facebook.com/events/469612979802806/?fref=ts
Kuvia: http://www.fanifest.fi/galleria

Vuonna 1989 perustettu perheyhtiö HimosLomat on alueensa suurin majoitus-, ravintola-, kokous- ja ohjelmapalveluita sekä kiinteistöhuoltopalveluita tarjoava yritys. Jämsässä sijaitsevan ympärivuotisen vapaa-ajankeskuksen mökeissä, huviloissa ja hotellissa on yhteensä yli 3000 vuodepaikkaa. HimosLomien Himos Areena on yksi valtakunnallisesti merkittävimmistä viihdetapahtumien näyttämöistä ja yhtiön järjestämät kesäfestivaalit kuuluvat Suomen suurimpiin. HimosLomat -konsernin liikevaihto edellisenä tilikautena oli 17,6 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 72 työtekijää ympärivuotisesti. www.himoslomat.fi